Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Esthertjuh
adjanityson schreef: helemaal overheen gelezen! jammer bij Degomeat wil ik altijd wel mee bestellen
als je weer eens wilt bestellen geef maar een gil :)
Ik begin hier een beetje last te krijgen van het lege vriezersyndroom, maar ook meer dan 41 weken zwanger ::)
Ik wacht dus eerst even af hoe alles gaat lopen en zal dan toch ergens wat moeten bestellen. Weet nu dus nog niet precies wanneer maar dat zal toch wel binnen nu en een maand zijn.
Door La-LoZi
Ik heb net een heuleboel besteld bij degomeat... Als ik dit stukje eerder had gelezen had ik kunnen vragen of nog niemand iets moest hebben.. Sorry :-\

Ik weet trouwens wel een slagerij in Veghel, die wekelijks aan kippennekken kan komen ongeveer €5,- de kilo...
Weet niet of dat veel geld is..?! Ook kon hij aan een paar soorten orgaantjes komen, iets van lam geloof ik en runderbotten... Maar of die dragend zijn geweest weet ik niet... Waarschijnlijk wel ben ik bang...

Ow die slagerij heet Romijners zit midden in het centrum van Veghel  :)
Misschien heeft iemand hier wat aan..
Door Khildare
Hallo allemaal,

Ik ben Peter, mijn hond zit op KVV en ik wil dit langzaam gaan uitbreiden met Barf.

Leek me handig om me hier even te presenteren  :D

Ik woon in Rosmalen, rij regelmatig naar Utrecht en twee wekelijks kom ik in Alkmaar.

Zet mij maar op de brabantse lijst....

Groeten,
Peter
Door Sweet Dutchess
Bullterrier-Loena schreef: Ik heb net een heuleboel besteld bij degomeat... Als ik dit stukje eerder had gelezen had ik kunnen vragen of nog niemand iets moest hebben.. Sorry :-\

Ik weet trouwens wel een slagerij in Veghel, die wekelijks aan kippennekken kan komen ongeveer €5,- de kilo...
Weet niet of dat veel geld is..?! Ook kon hij aan een paar soorten orgaantjes komen, iets van lam geloof ik en runderbotten... Maar of die dragend zijn geweest weet ik niet... Waarschijnlijk wel ben ik bang...

Ow die slagerij heet Romijners zit midden in het centrum van Veghel :)
Misschien heeft iemand hier wat aan..
€5 per kilo :o.
Dit moet echt een typefout zijn of het zijn nekjes van goud ;D
Door La-LoZi
Sweet Dutchess schreef: €5 per kilo :o.
Dit moet echt een typefout zijn of het zijn nekjes van goud ;D
Uhm idd een typfout haha, maar alsnog zijn ze erug duur... Dus ben blij dat ik ze niet gekocht heb... :o

Ze zijn 2,50 per kilo... ::)
Door adjanityson
Bullterrier-Loena schreef: Leuk!!! Dat is niet ver van Veghel vandaan .. :biggrin2: misschien een keertje afspreken om te gaan wandelen...
Ja leuk! Keertje met een degomeat bestellinkje combineren bijvoorbeeld :biggrin2: :biggrin2:
Door doranto
:drive1:
Dringende oproep lift voor 10 kg. vlees.

In de levering van Orinake van afgelopen vrijdag is helaas een foutje geslopen, waardoor een deel van mijn bestelling nu bij Irish in Hoofddorp staat!!!

Is er toevallig iemand die vóór de 20ste in die buurt komt en het (een stuk) deze richting in zou kunnen meenemen??? (Woon zelf in Kaatsheuvel)
De 20ste krijgt Irish vlees van Lida en dan heeft ze waarschijnlijk geen plaats meer om het voor me te bewaren tot ik zelf vervoer kan regelen!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door