Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
zurca schreef: Na gisterenochtend heeft Tous geen ontlasting meer gehad..
Maar vanmorgen had hij weer normale ontlasting :D
Pfff dat je zo opgelucht kan zijn van een hondendrol ::) ;D
Ik heb 'm net nog wat gekookte kip en rijstewater gegeven maar ik denk dat ik 'm straks maar een beetje cb ga geven want volgens mij heeft tie nu echt honger ;)

Bedankt allemaal voor de tips en het meedenken :-*
(mn moeder zei nog "ga toch naar de dierenarts met dat beest" Maar ik was er van overtuigt dat jullie me hiermee beter konden helpen :D)
En zie ;D

Maar diaree is niet gelijk reden tot paniek hoor, voor jezelf ren je ook niet direct naar de HA als je diaree hebt

Maar hartstikke fijn dat het weer over is
Door zurca
Nou alles lijkt weer rustig..
Gisterenavond was z'n ontlasting wel weer dun en ik heb 'm nog een tabletje okugest gegeven..Vanmorgen was z'n ontlasting weer normaal..Hij heeft sinds gisterenmiddag weer kleine beetjes cb gekregen..
We zijn drie maanden bezig geweest om er wat gewicht bij te krijgen en dat was gelukt, bijna 2 kilo erbij...Nu, na 2 dagen weinig tot niks eten is er bijna een kilo af :-\ Wat gaat dat snel zeg maargoed...nu hij weer z'n gewone eten krijgt zal het er wel weer bij komen ;)
Laatst gewijzigd door zurca op do 24 feb 2005, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door