Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Khari
Brigitte schreef: Donderdagmiddag ben ik waarschijnlijk in Utrecht, als die doorgaat wil ik ze wel voor je meenemen ?
Brigitte
Als dat zou kunnen graag.
Ze liggen hier in de vriezer gepropt, liggen nu nog niet in de weg, kan toch niet in het kistje duiken.
Donderdag ben ik gewoon thuis, zal deze hele week toch nog wel zijn.

Manon, hoewel de honden hier er haast niet vanaf konden blijven voer ik ze hier niet, ze zijn te hard voor mijn honden
Door baileys
Aangezien 7 juni op een vrijdag valt en dus een gewone werkdag is, kan ik helaas niks betekenen. Anders had ik het graag gedaan.
Door Burretje
orinake schreef: Voor 7 juni zoeken we nog iemand uit de buurt van Utrecht die Khari kan helpen. ze heeft een bestelling konijn te goed. Maar door het ongeval zal ze nog geen wagen hebben die periode. Is er IEMAND zo goed om haar uit de nood te helpen?
Ik breng alles mee naar EHV.
Ik moet die middag naar Overvecht en kom dan vlak in de buurt bij Khari (of las ik nou ergens dat je verhuisd was?). Mijn dag zit wel vrij vol met afspraken, dus ik kan het niet eerst ergens op gaan halen. Als het op de een of andere manier in Nieuwegein kan komen, kan ik het het laatste stuk mee nemen.
Door orinake
ik ben heel slecht in aardrijkskunde, dus ik heb geen idee of er een van de lijntjes die richting uitkomt.
Ik weet dat er die dag een lijntje is door Cupcake richting Barendrecht (nu ja dat is allesinds niet ver van haar huis dan toch :p)
Ik weet dat Evds richting Veghel (of zoiets) rijd
Ik weet ook dat Sweet Dutchess die dag naar Arnhem rijd.
Maar ja dat is volgens mij allemaal geen optie als je nergens kan gaan ophalen :s

Wat ik wel net zag is het volgende....
Sweet Dutchess haalt op in EHV en rijd die dag naar Arnhem - VivianneB haalt die dag spulletjes van Daantje op in Arnhem en rijd dan richting Delft.
En volgens mappy zou ze dan Utrecht zo goed als passeren.
Ik ga haar even een pb'tje doen in de hoop dat zij het ziet zitten Khari uit de nood te helpen.

En opmerking voor Khari: Als jij nog zo veel last hebt van je nek, dan wil ik niet dat jij gaat rijden! Het zou onverantwoord zijn en ik wil geen extra ongeluk op men geweten hebben voor wat vlees! En ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt!
Door Manon
Khari schreef: Als dat zou kunnen graag.
Ze liggen hier in de vriezer gepropt, liggen nu nog niet in de weg, kan toch niet in het kistje duiken.
Donderdag ben ik gewoon thuis, zal deze hele week toch nog wel zijn.

Manon, hoewel de honden hier er haast niet vanaf konden blijven voer ik ze hier niet, ze zijn te hard voor mijn honden
Gooi ze dan maar gewoon weg, ik kan ze niet op komen halen (nou ja, kan wel, maar dan worden het nogal dure ribben), jij voert ze niet en yvonne had ook geen interesse ;)
Door Khari
Burretje schreef: Ik moet die middag naar Overvecht en kom dan vlak in de buurt bij Khari (of las ik nou ergens dat je verhuisd was?). Mijn dag zit wel vrij vol met afspraken, dus ik kan het niet eerst ergens op gaan halen. Als het op de een of andere manier in Nieuwegein kan komen, kan ik het het laatste stuk mee nemen.
Eva, ik ben inderdaad net verhuisd, niet ver van overvecht af en woon nu in de wijk ernaast, zuilen.
Als het ieder geval dan al in nieuwegein kan komen zou het ook al een hoop schelen
Door Khari
Manon schreef: Gooi ze dan maar gewoon weg, ik kan ze niet op komen halen (nou ja, kan wel, maar dan worden het nogal dure ribben), jij voert ze niet en yvonne had ook geen interesse ;)
Brigitte heeft aangeboden donderdag evt ze hiervandaan mee te nemen
Door Manon
Khari schreef: Brigitte heeft aangeboden donderdag evt ze hiervandaan mee te nemen
Ik heb brigitte inderdaad al gesproken, maar die moet aan de andere kant van utrecht zijn, dus die mag ze niet eens ophalen ;)
Door Yvonne K
Manon schreef: Ik heb brigitte inderdaad al gesproken, maar die moet aan de andere kant van utrecht zijn, dus die mag ze niet eens ophalen ;)

Niet zo snel zeggen dat er goed voer weggegooid moet worden ;)
Waar en hoe laat is Manon donderdag in Utrecht?

En anders misschien iemand anders die ze wil overnemen?
Door orinake
Khari!!!!!!!!!!!!!!! jou konijntjes komen via een omwegje naar je toe op 7 juni!!!!!

Namelijk Sweet Dutchess neemt ze mee naar Arnhem, waar Vivianneb ze overneemt en mee op weg neemt jou richting uit.
Moeten we alleen nog even bekijken hoe ze bij jou komen!
Door Khari
orinake schreef: Khari!!!!!!!!!!!!!!! jou konijntjes komen via een omwegje naar je toe op 7 juni!!!!!

Namelijk Sweet Dutchess neemt ze mee naar Arnhem, waar Vivianneb ze overneemt en mee op weg neemt jou richting uit.
:-* super bedankt alvast zover om te regelen :-*

Ik probeer zoveel mogelijk te volgen. Gister kon ik internet niet op en eergister ook amper. Helaas is bij mijn provider nog geen datum bekend wanneer ze het hier aansluiten. Ik ben ook nog niet in staat met mijn hoofd en nek hier echt even vaart achter te laten zetten. Ik probeer hier dus zoveel mogelijk even mee te kijken
Door joel
orinake schreef: Khari!!!!!!!!!!!!!!! jou konijntjes komen via een omwegje naar je toe op 7 juni!!!!!

Ik weet niet of het kan -lukt en werkt.....maar...
Mijn vader haalt in Anrhem-noord mijn vlees op van Daantje http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html  Als het vlees daar dan ook is? kan mijn vader het mee nemen naar Nieuwegein.
Door joel
joel schreef: Ik weet niet of het kan -lukt en werkt.....maar...
Mijn vader haalt in Anrhem-noord mijn vlees op van Daantje http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html  Als het vlees daar dan ook is? kan mijn vader het mee nemen naar Nieuwegein.
Khari, als je mij je adres even mailt of pb t dat kijk in mn vader ff lief aan.....misschien heeft ie even tijd om het langs te brengen, hij is wel goed bekend in Utrecht :biggrin2:
Door Khari
joel schreef: Khari, als je mij je adres even mailt of pb t dat kijk in mn vader ff lief aan.....misschien heeft ie even tijd om het langs te brengen, hij is wel goed bekend in Utrecht :biggrin2:
Oohhh dat zou geweldig zijn :D :D :-*
oops ik stuur hem even pb
Laatst gewijzigd door Khari op ma 27 mei 2013, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Burretje
Mijn meisjes hebben besloten dat eendennekken bah zijn. Nu heb ik nog een flinke zak liggen. Kan ik daar iemand blij mee maken?

Morgen ga ik vlees halen bij de konijnlevering in Houten. Ik zou het daar mee naartoe kunnen nemen. Hier (in Nieuwegein) ophalen kan ook, maar morgen moeten ze weg zijn. Als niemand ze wil, gaan ze dan in de kliko, want ik heb ruimte nodig in de vriezer.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door