Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Na m'n weekje vakantie vanmorgen lekker mijn mailbox aan het leegschuiven geweest. Alles weer op z'n plek. De komende periode wordt weer gezellig druk. Het was een goed gepland weekje.  :biggrin2:
Net zat ik buiten in de zon en Fleurtje zat in de kattenren te klagen dat ze alleen was. Ik heb haar uit de ren gelaten en door de tuin laten lopen. Wel eerst alle hekjes dicht gedaan. Ze kan niet hoog springen dus in principe zou ze dat stuk tuin niet uit kunnen. En ze luistert ook goed. Ze vond het heel leuk en heel spannend in de tuin.  Zoë heeft haar iedere seconde in het oog gehouden, die vond het maar niks. Na een half uurtje heb ik haar weer naar binnen gedaan. Was wel voor herhaling vatbaar. Misschien kan ze ook wel een keertje verder de tuin in. Dat is tegenwoordig ook goed afgezet met hekwerk. De jongens gaan we niet riskeren want die springen wel overal overheen en luisteren ook voor geen meter.
Door Lonaa
Nynke schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:  Kom het maar langsbrengen  :P
Dan moet ik het zelf plukken. Dat klusje wil ik graag uitbesteden.  :biggrin2:

OT: Ik ga zo richting ziekenhuis. Niercontrole. Zit me al de hele dag te verheugen op het feit dat ik dat mens in d'r gezicht kan slaan met het feit dat ik inmiddels 3 maanden gestopt ben met roken.  :biggrin2: :biggrin2:
-Saskia- schreef: Na m'n weekje vakantie vanmorgen lekker mijn mailbox aan het leegschuiven geweest. Alles weer op z'n plek. De komende periode wordt weer gezellig druk. Het was een goed gepland weekje.  :biggrin2:
Toch niet alles in de vuilnisbak geschoven he. :biggrin2:

Hier een heerlijke zonnige lange wandeling achter de rug. We kwamen Foppe en Kleine Beer nog tegen dus nog even gezellig samen op gelopen. Charlie mazzel want de wandeling werd zo nog langer. :biggrin2:
Door EliScooby
NL_Annemieke schreef: Nagels afgebeten in afwachting opvande uitslag van 't examen medische basiskennis...

Cum Laude geslaagd!!!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ikke BLIJ!!!  :D  :D :mbounce:

-edit: typefout hersteld -
Had deze er dan ook even uitgehaald :biggrin2:
Door TMG1961
NL_Annemieke schreef: Nagels afgebeten in afwachting op de uitslag van 't examen medische basiskennis...

Cum Laude geslaagd!!!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ikke BLIJ!!!  :D  :D :mbounce:

-edit: typefout hersteld -
Gefeliciteerd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door