Lizzy schreef: Ik wil ook niet dat mensen het voor jou of mij of wie dan ook bepalen hoorIk denk dat niemand dat echt kan zeggen. Het is maar net waar je de lat legt denk ik.. Maar ik ben wel benieuwd naar wat men dan wel acceptabel vindt. Gewoon pure nieuwsgierigheid.
Wat ik gek vindt is inderdaad dat iedereen schande roept van verdienen aan een nest pups maar wel verwacht dat een fokker van alles en nog wat doet met de ouderdieren en pups. Kennelijk realiseren veel mensen niet dat ook fokkers overal voor moeten betalen en dat het feitelijk heel hard werken is met een nest pups. Omdat een hond kopen ook voor een groot deel emotie kopen is vind men dat een fokker het ook maar voor liefdewerk en oud papier moet doen.
Ze zien die bloed, zweet en tranen niet. En laten we eerlijk wezen Liz, gezien het werk wat jij in de pups hebt gestoken met alle omstandigheden zou het zo gerechtvaardigd zijn wanneer je minimaal 2000 euro voor de pups had gevraagd en dat was nog redelijk onderbetaald geweest denk ik.