Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Ja hoor.........  :D  Ik heb geen hond maar een varken.  :P

Stel het altijd zo lang mogelijk uit, maar nu dan toch tekendruppels gebruikt op Moyra omdat ze er bij bosjes opzitten (en ik wel goed nakijk, maar ze niet allemaal vind in die dikke dubbele vacht en ze er dan volgezogen vanaf vallen  :yucky:).
Nog geen week later rolt ze door de drek, en wel zó erg dat ze met shampoo in bad moet.
Is ze wel meteen van de jeuk af, want ze heeft er best last van, die druppels.
Elluk nadeel heb z'n voordeel. En ze ruikt weer lekker fris.  ;D
Door Mieke L.
Gister voor het eerst in mijn leven in de Arena geweest samen met Rudi naar de Toppers (cadeautje voorzijn 50e verjaardag) Ik had ook bus ernaartoe geregeld. Stappen we in zit de bus vol met vrouwen die begonnen te joelen dat er een man binnenkwam  :D
Ik heb hoogtevrees en we zaten hoog in de tweede ring. Heb eerst een uur naar achter geplakt in mijn stoel gezeten me vastklampend aan Rudi en me druk makend hoe ik in vredesnaam weer weg moest als het afgelopen is (het liefst kruipend) En kijk ik dan om me heen dan loopt iedereen rond alsof er niets aan de hand is. Na een uurtje kon ik langzaam wat ontspannen en vond ik het toch wel enig hoor! Maar nooit meer die tweede ring voor mij!
Door Mowgli
Mieke L. schreef: Gister voor het eerst in mijn leven in de Arena geweest samen met Rudi naar de Toppers (cadeautje voorzijn 50e verjaardag) Ik had ook bus ernaartoe geregeld. Stappen we in zit de bus vol met vrouwen die begonnen te joelen dat er een man binnenkwam  :D
Ik heb hoogtevrees en we zaten hoog in de tweede ring. Heb eerst een uur naar achter geplakt in mijn stoel gezeten me vastklampend aan Rudi en me druk makend hoe ik in vredesnaam weer weg moest als het afgelopen is (het liefst kruipend) En kijk ik dan om me heen dan loopt iedereen rond alsof er niets aan de hand is. Na een uurtje kon ik langzaam wat ontspannen en vond ik het toch wel enig hoor! Maar nooit meer die tweede ring voor mij!
Ja, dan beter maar kaartjes voor de arena, daar sta je voor het posium ;)
Ik was in 2004 in de arena voor een concert van Metallica. Op een gegeven moment merkten we dat er aan de zijnt bocven in de 2e ring oproer was. We zagen een man uit het publiek omhoog kletteren en vervolgens zagen we hoe naar naar beneden viel. Hij kwam bovenop de tribune terecht, op zijn rug.
Metallica stopte zelfs kort met spelen, tot de man werd afgevoerd door de EHBO en het sein kwam dat de man nog leefde.
De volgende dag stond in de krant dat die gast straalbezopen was en "gelukkig" alleen zijn arm gebroken had...
Mowgli schreef: Ja, dan beter maar kaartjes voor de arena, daar sta je voor het posium ;)
Ik was in 2004 in de arena voor een concert van Metallica. Op een gegeven moment merkten we dat er aan de zijnt bocven in de 2e ring oproer was. We zagen een man uit het publiek omhoog kletteren en vervolgens zagen we hoe naar naar beneden viel. Hij kwam bovenop de tribune terecht, op zijn rug.
Metallica stopte zelfs kort met spelen, tot de man werd afgevoerd door de EHBO en het sein kwam dat de man nog leefde.
De volgende dag stond in de krant dat die gast straalbezopen was en "gelukkig" alleen zijn arm gebroken had...
Pfff wat eng en gruwelijk om mee te maken! En inderdaad volgende keer kaartjes voor de arena!
Door Pluto
Zo even de boel aan kant maken hier, de honden een lange wandeling geven en met het vrouwtje naar bed brengen en dan..........
Op naar de kroeg, reunie van mijn oude stamkroeg waar ik met veel oude bekenden een gezellig avondje voor de boeg heb!
:drink:
Door Mieke L.
pluto schreef: Zo even de boel aan kant maken hier, de honden een lange wandeling geven en met het vrouwtje naar bed brengen en dan..........
Op naar de kroeg, reunie van mijn oude stamkroeg waar ik met veel oude bekenden een gezellig avondje voor de boeg heb!
Leuk vooruitzicht!! Gezellige avond!!!
Door Nynke
wij xijn een dagje in Amsterdam geweest en dat was heel gezellig, ook nog even thee gedronken bij broer en zwager op de volkstuin. De terugweg duurde iets langer dan gepland, want vanaf R'dam Centraal moesten we naar R'dam-Lombardijen, maar toen bleken we in de intercity te zitten die pas in Breda weer stopte  :D :D :D :D Ben nu moe en verkleumd, dus ik zit aan een glaasje Grand Marnier. Mijn electrische deken staat aan en ik duik dus zo mijn nestje in  :) :)
Zoë was erg nlij met haar rust compositum van gisteren en heeft vandaag bijna de hele dag liggen slapen. We waren vanmiddag bij mijn ouders en mijn nichtje had haar dekbed op de grond gelegd om onder te zitten terwijl ze tv keek. Toen we gingen eten is Zoë prinsesheerlijk op dat opgefrommelde dekbed gaan liggen en was compleet knock out. Toen we weer naar huis gingen lag ze er nog.
Door ashley
pluto schreef: Zo even de boel aan kant maken hier, de honden een lange wandeling geven en met het vrouwtje naar bed brengen en dan..........
En zo te horen was het erg gezellig  >:( Ik ben van ellende maar op de bank gaan liggen. Schoppen, porren, bijna het bed uit duwen.....niks helpt tegen dat ellendige gesnurk  :-X  Genoeg bier weer gehad zo te horen  ::)
Door pallas
ashley schreef: En zo te horen was het erg gezellig  >:( Ik ben van ellende maar op de bank gaan liggen. Schoppen, porren, bijna het bed uit duwen.....niks helpt tegen dat ellendige gesnurk  :-X  Genoeg bier weer gehad zo te horen  ::)
Oef...een kort nachtje voor jou dus.  :(
Maar voor Jeroen was het een heerlijk avondje uit. Ik zou met liefde een nachtje op offeren als Ro zo lekker alles even de boel zou laten :)

enne ..wees eerlijk...vandaag staat ie toch weer voor je klaar, en mag je hem zelf nog wel flink uitfoeteren voor het snurken..toch?

:-* :-* :-* sterkte met je lijf vandaag lieverd!
Door -Saskia-
ashley schreef: En zo te horen was het erg gezellig  >:( Ik ben van ellende maar op de bank gaan liggen. Schoppen, porren, bijna het bed uit duwen.....niks helpt tegen dat ellendige gesnurk  :-X  Genoeg bier weer gehad zo te horen  ::)
:D :D Soms mag dat even.  ;)
Door Els&Flow
Beetje veel biertjes is echt niet erg, hoort erbij zo nu en dan maar waarom dan gelijk dat verschrikkelijke, irritante gesnurk? :-X
Van mn pup kan ik dat prima hebben, maar van mn lief denk ik dan: kappen nou man met dat gesnurk anders ga je lekker naar de bank ofzo. :D
Door ashley
pallas schreef: Oef...een kort nachtje voor jou dus.  :(
Maar voor Jeroen was het een heerlijk avondje uit. Ik zou met liefde een nachtje op offeren als Ro zo lekker alles even de boel zou laten :)

enne ..wees eerlijk...vandaag staat ie toch weer voor je klaar, en mag je hem zelf nog wel flink uitfoeteren voor het snurken..toch?

:-* :-* :-* sterkte met je lijf vandaag lieverd!
Ik zal de laatste zijn die Jeroen ook maar iets ontzegt, ik weet dondersgoed wat hij allemaal voor mij doet en voor mij opgeeft. Dit ( dit soort feestjes) is 1 van de redenen geweest om hier naar toe te verhuizen, zodat hij weer vlakbij zijn vrienden woont en niet eerst een uur moest rijden  ;)

Maar een korte nacht, want je slaapt toch niet goed als hij er niet is althans ik niet, en dan ook nog eens op de bank is gewoon voor mij niet fijn. Maar ja.....ik kreeg hem niet wakker genoeg om het bed uit te gaan  :-X Dus ik ben naar de bank verhuisd, wat betekent dat ik vandaag extra gebroken ben. En ja nu kan ik dat handelen met wat extra morfine, maar vanmorgen/vannacht wat ik echt niet vrolijk hoor  ::)
Door pallas
ashley schreef: Ik zal de laatste zijn die Jeroen ook maar iets ontzegt, ik weet dondersgoed wat hij allemaal voor mij doet en voor mij opgeeft. Dit ( dit soort feestjes) is 1 van de redenen geweest om hier naar toe te verhuizen, zodat hij weer vlakbij zijn vrienden woont en niet eerst een uur moest rijden  ;)

Maar een korte nacht, want je slaapt toch niet goed als hij er niet is althans ik niet, en dan ook nog eens op de bank is gewoon voor mij niet fijn. Maar ja.....ik kreeg hem niet wakker genoeg om het bed uit te gaan  :-X Dus ik ben naar de bank verhuisd, wat betekent dat ik vandaag extra gebroken ben. En ja nu kan ik dat handelen met wat extra morfine, maar vanmorgen/vannacht wat ik echt niet vrolijk hoor  ::)
Eens, en met het laatste stuk ook eens.  :) Van daar mijn opmerking over je lijf vandaag. ;) En even van je afschrijven helpt je nèt even door het stuk heen totdat de morfine erin kickt :-*
Door Pluto
Goedemorgen allemaal, het zonnetje van de bar is weer wakker, heeft zijn vrouw een lieve dikke kus gegeven en de hondjes al een ochtendwandeling.
Nu even lekker ontbijten en de rest van de dag wat schoonmaken en keutelen in en om het huis!
Feestje was beregezellig en ik was niet eens stomdronken toen ik naar huis ging.
Veel oude bekenden gezien en gesproken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door