Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Vivianneb
Hij doet het goed hoor!! En ja wilde eend... fazant.. heb er ook een die me dan aankijkt alsof ik gek geworden ben (ook met zalm... hij haalt het echt met zijn voortanden - bovenlip opgetrokken, stel dat je iets proeft- heel voorzichtig uit de bak om te kijken of er echt niets onder ligt hahaha)
Door Nina013
Haha nee ik had van alles een kilootje bij degomeat besteld. Dacht eerst maar eens zien wat meneer lust of niet. Maar eigenlijk dus nagenoeg alles op de wild eend na.
En dat vieze bekken trekken, dat kan wel zeggen ja... Hij slaat bijna groen uit hahaha!

Ik zou een barf menu voor mezelf willen, ideaal! Smorgens uit de vriezer kiepen en later hup gewoon zo op peuzelen. En dat nog hartstikke gezond ook. Nu eten we alleen maar meuk uit pakjes en dingen als diepvriespizza, lasagne, pasta, rijst etc etc.. :-[ :-[

En dan de hond geen brokken willen voeren he , oeps!
Door nienk
[quote="Nina013"]
Haha nee ik had van alles een kilootje bij degomeat besteld. Dacht eerst maar eens zien wat meneer lust of niet. Maar eigenlijk dus nagenoeg alles op de wild eend na.
En dat vieze bekken trekken, dat kan wel zeggen ja... Hij slaat bijna groen uit hahaha!

Ik zou een barf menu voor mezelf willen, ideaal! Smorgens uit de vriezer kiepen en later hup gewoon zo op peuzelen. En dat nog hartstikke gezond ook. Nu eten we alleen maar meuk uit pakjes en dingen als diepvriespizza, lasagne, pasta, rijst etc etc.. :-[ :-[

En dan de hond geen brokken willen voeren he , oeps!
[/quote]

ha, je zou niet de eerste zijn die door barfen met de hond(en) zelf ook op een gezondere toer qua voeding gaat!
Door Mowgli
[quote="Nina013"]
Misschien een nieuw topic: van honig pakjes junk naar human 'barf' juicer?! :D

Als er soms mensen zijn die zoiets hebben gedaan, ik wil wel eens ervaringen delen...
[/quote]Ik ben door het barfen ook veel meer naar onze eigen voeding gaan kijken.
Ik maak nu het meeste zelf zonder pakjes (alleen bij tijdnood komt er nog wel eens een pakje tevoorschijn), het is ten eerste natuurlijk gezonder, ten tweede goedkoper en ten derde smaakt het veel beter, omdat die pakjes vrijwel allemaal hetzelfde smaken en er altijd teveel zout en - suiker in zit.
Ook probeer ik meer bio producten te kopen. Helaas niet alles, omdat het gewoon te duur is. Maar bij de Aldi in Berlijn wordt het assortiment bio steeds groter (maar daardoor helaas ook duurder) en ook de andere supermarkten verkopen goede bio producten onder hun huismerk.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door