Wat een heerlijke eter is Enzo!
Kippenvleugeltjes, parelhoenkarkas, konijnkarkas, paardenvlees, rundvlees, kalkoen, pens, organen, groentemix. Zo'n beetje alles wat er op het menu stond gaat er vlot in.
Maar eend..... Zowel de eenden nek als de wilde eendenkarkas vind hij maar niets.
Gister had ik wilde eend en ik heb een hond nog nooit zo vies naar zijn bak zien kijken hahaha!
En hij had al zo'n honger.... Arme hond.

Heb maar even het konijn van morgen er alvast uitgehaald en dat in de plaats gegeven.
De rottweiler van mijn ouders vond het overigens wel lekker, terwijl die de eenden nek ook liet liggen. Makkelijk hoor, hond van de buren die de left overs op eet....
Enige wat ik nog niet geprobeerd heb is vis en ei, dus die gaan we eerdaags ook maar eens proberen.
Had nog wat KVV in de vriezer, enkelvoudig gemalen haas. Die heb ik even in stukken gezaagd voor de kat en eventueel voor enzo. Hij mag wel wat meer hebben dan de 2% maar heb alles al geportioneerd zitten. Zo voeg ik af en toe maar even wat bij. Over een week of twee bestellen en dan maken we wat grotere porties.
Tot nu toe vind ik het barf een groot succes en erg meevallen wat betreft extra werk etc. Top!