Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Khari
Vanmorgen vroeg naar de dokter gegaan en blijk een hersenschudding te hebben, ze had het ook wel over een lichte whiplash, maar mijn klachten kenmerkend voor een hersenschudding. Absolute rust tot na het weekend, geen boodschappen doen en de honden mag ik niet uitlaten (nu wordt ik van een klein stukje lopen ook al misselijk). Ieder geval tot na het weekend echt rust en maandag weer contact opnemen. Flinke pijnstillers mee om na het eten in te nemen, maar ook het eten is een probleem als je misselijk bent. Het enige wat ik ook wil is liggen op het moment.
Het spijt mij enorm, maar ben er voor nu dus ook niet echt achteraan om nog verder vervoer te zoeken, het wilt echt even niet
Door orinake
Khari schreef: Vanmorgen vroeg naar de dokter gegaan en blijk een hersenschudding te hebben, ze had het ook wel over een lichte whiplash, maar mijn klachten kenmerkend voor een hersenschudding. Absolute rust tot na het weekend, geen boodschappen doen en de honden mag ik niet uitlaten (nu wordt ik van een klein stukje lopen ook al misselijk). Ieder geval tot na het weekend echt rust en maandag weer contact opnemen. Flinke pijnstillers mee om na het eten in te nemen, maar ook het eten is een probleem als je misselijk bent. Het enige wat ik ook wil is liggen op het moment.
Het spijt mij enorm, maar ben er voor nu dus ook niet echt achteraan om nog verder vervoer te zoeken, het wilt echt even niet
Ik ga even heel boos op je worden!
Hups je bed in, gordijnen dicht en zorg dat je rust!
Jij hoort nu niet aan de pc te zitten!
Ik weet dat je er mee in zit dat je niet kan rijden.
Maar eerlijk? je gaat jezelf om zeep helpen als je nu niet rust!
Wat dat eten betreft: enkel lichte voeding he, een beschuitje of boullion, iets anders ga je toch niet verdragen :)
Door Yvonne K
Leila_J schreef: Heb net ook op fb gereageerd, maar kan je helaas niet helpen. :( Ik kom net uit het ziekenhuis en logeer een paar dagen met de honden bij mijn ouders. Ik ga zaterdag wel even de lamsoren ophalen in Houten maar ik ga daarna dus niet naar Utrecht. Voel me dan ook nog niet goed genoeg om een ommetje te rijden... :(
Is het misschien mogelijk dat de bestelling van Khari en mij met jou mee naar huis kunnen en ik het daar kom halen?
Ik kan rond 13.00 bij mijn training Utrecht/Overvecht vertrekken.
Jij woont toch in Utrecht?
Door Yvonne K
Yvonne K schreef: Is het misschien mogelijk dat de bestelling van Khari en mij met jou mee naar huis kunnen en ik het daar kom halen?
Ik kan rond 13.00 bij mijn training Utrecht/Overvecht vertrekken.
Jij woont toch in Utrecht?
Och, ik lees jouw bericht niet goed :-[
Je gaat niet naar Utrecht
Door Leila_J
Ik ga dus niet naar huis na het ophalen maar terug naar mijn ouders in Beusichem en meteen weer mijn bed in. Het wordt sowieso voor mij ook wel spannend of ik überhaupt voor mezelf kan rijden, want ik red het nu nog niet eens om de trap op te komen en ik kan maar 1 arm gebruiken. Heb in geval van nood wel iemand anders die het voor me wil ophalen maar daar kan ik alleen een beroep op doen als het voor mezelf echt onmogelijk is om te rijden. Als ik me gewoon goed voelde had ik wel ff een extra rondje gereden om het bij iedereen af te leveren...
Door Berna
Okey, ik heb Yvonne net een pb gestuurd... ik stop wel bij haar hondenschool, als ze me haar nummer toe stuurt ;-)
Maar dat betekend dat ik niet goed kan plannen hoelaat ik in Houten ben.
Ik moet daarvoor Overvecht in en het zal er wel druk zijn en ik ben er totaal niet bekend.

Misschien maak ik het nu wel lastig... maar ik heb Yvonne gevraagd of ze eventueel het vlees van Leila ook mee wil nemen.
Dan kan Leila het later bij haar ophalen. Is dat voor jullie beide goed is, dan hoef ik niet in Houten te stoppen. En staat Leila ook niet voor niks lang te wachten (misschien).
Leila, je mag het ook bij mij thuis in Gorinchem ophalen (zaterdag of zondag)... dan kun je zelf kijk wat voor jou makkelijk is. Beusichem- Gorinchem is weinig verder dan Houten denk ik.

Ik hoor wel of dat okey is voor jullie. Vind dat we sowieso een oplossing voor Khari moeten vinden.. je auto in de prak en zelf niet in orde al vervelend genoeg!!
Door Yvonne K
Ik vind het helemaal top dat je naar Overvecht komt om daar het vlees te brengen.
Echt top!!
Ik hoor dan wel wat Leila het beste uitkomt.
Door Leila_J
Ik heb net al even de pb van yvonne beantwoord. Gorinchem gaat me niet lukken. Ik ben te ziek om zonder ongelukken een onbekende weg te rijden. Ik denk dat het dan handiger is als ik ook naar overvecht kom. Is het makkelijk te vinden in overvecht? En hoe laat zou het dan worden?
Door Yvonne K
Leila_J schreef: Ik heb net al even de pb van yvonne beantwoord. Gorinchem gaat me niet lukken. Ik ben te ziek om zonder ongelukken een onbekende weg te rijden. Ik denk dat het dan handiger is als ik ook naar overvecht kom. Is het makkelijk te vinden in overvecht? En hoe laat zou het dan worden?
ik heb je net een pb gestuurd.
Door Manon
Iemand hier nog interesse in 5kg lamsribben via nienkev???
Door een foutje zijn ze niet in mijn vriezer beland, maar liggen ze bij Khari in Utrecht.
Jammer genoeg hebben we de komende tijd nergens tegelijk een bestelling uitstaan, ik kom er niet in de buurt en voor 5kg ga ik niet dat hele eind rijden ;)
Door orinake
Voor 7 juni zoeken we nog iemand uit de buurt van Utrecht die Khari kan helpen. ze heeft een bestelling konijn te goed. Maar door het ongeval zal ze nog geen wagen hebben die periode. Is er IEMAND zo goed om haar uit de nood te helpen?
Ik breng alles mee naar EHV.
Door Brigitte
Manon schreef: Iemand hier nog interesse in 5kg lamsribben via nienkev???
Door een foutje zijn ze niet in mijn vriezer beland, maar liggen ze bij Khari in Utrecht.
Jammer genoeg hebben we de komende tijd nergens tegelijk een bestelling uitstaan, ik kom er niet in de buurt en voor 5kg ga ik niet dat hele eind rijden ;)
Donderdagmiddag ben ik waarschijnlijk in Utrecht, als die doorgaat wil ik ze wel voor je meenemen ?
Brigitte
Door Khari
orinake schreef: Voor 7 juni zoeken we nog iemand uit de buurt van Utrecht die Khari kan helpen. ze heeft een bestelling konijn te goed. Maar door het ongeval zal ze nog geen wagen hebben die periode. Is er IEMAND zo goed om haar uit de nood te helpen?
Ik breng alles mee naar EHV.
Eindelijk weer even online mits de verbinding het even toelaat.
Het gaat nog niet echt lekker hier, veel last van mijn nek. Ik kan nog niet veel en wat ik doe is erg vermoeiend. Wordt het ook al wel zat hoor dat niets doen, maar ja kan nog niet anders. Mis nu wel even mijn internet.
Mijn auto is door de expert ook echt total loss verklaard en wordt niet meer gemaakt. Dat zou een te hoge kostenpost worden wat hij niet meer waard is.

Mocht ik vervoer hebben wil ik rijden mits mijn lijf het ook toelaat. Als iemand kan helpen dol graag
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door