Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Alba schreef: Ik vind bij mijn Doggy Ride de wielen erop/eraf echt ellende. 9 van de 10 keer zit het gaatje voor dat stangetje niet recht, het gaat stroef, echt niet handig.Aan de onderkant zit een klik systeem, waarmee je ze heel makkelijk op het stangetje schuift en weer losklikt. Je hoeft hier geen borgpennen vast te maken, ik vond dat ook een ramp met de goggy ride.
Is dat bij dit merk een ander systeem?
Alba schreef: Ik vind bij mijn Doggy Ride de wielen erop/eraf echt ellende. 9 van de 10 keer zit het gaatje voor dat stangetje niet recht, het gaat stroef, echt niet handig.Ja ik vind dat ook reuze onhandig, maar ik geloof dat de nieuwere modellen ook dat kliksysteem hebben.
Is dat bij dit merk een ander systeem?
Els en Max schreef: Aan de onderkant zit een klik systeem, waarmee je ze heel makkelijk op het stangetje schuift en weer losklikt. Je hoeft hier geen borgpennen vast te maken, ik vond dat ook een ramp met de goggy ride.
*Dorothea* schreef: Ja ik vind dat ook reuze onhandig, maar ik geloof dat de nieuwere modellen ook dat kliksysteem hebben.Dank jullie dames, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Dat biedt hoop voor als ik deze nog eens vervang (voorlopig is ie verder nog te goed...).
Pauline schreef: Ik krijg de wielen er ook nooit af, maar gelukkig heb ik Eddie, die rukt ze er zo vanaf.Mijn Eddie vloekt er zo ontzettend bij dat ik het dan maar zelf doe![]()