Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Bernie schreef: Bedankt allemaal.  :-*
En Kira, Foppe is lief. :-*
Huisarts kan ik altijd bellen Riek, maar zij kan mij niet helpen de nare beelden die zich steeds opdringen uit mijn hoofd te krijgen, daarom had zij mij juist zo adequaat doorverwezen voor EMDR therapie.

En om de humor er wel in te houden; Riek ben bang dat je armen niet zo lang zijn dat ze tot de polder komen. :P

Eelke; wat smeer je op de hotspot bij Gijs?
Jane heeft een periode toen zij slecht in haar vel zat regelmatig een hotspot gehad en die pakte ik echt gelijk grondig aan want ze werd goed beroerd van. Dus grote plek kortknippen, plek schoonmaken en drogen met fohn op koude stand (dit deed ik eenmalig dat schoonmaken) en dan rotzooi van de da erop, hydrocortiderm. Rotzooi, maar het hielp gewoon goed en snel.
Knuffel voor de zielige Gijs. :-*
Sterkte! EMDR is al niet makkelijk, en op deze manier helemaal niet...  :-*

Inmiddels nog meer haar weggeknipt (het is een zielig, rampzalig plukje staart nu  :'( ) en weer ingesmeerd, hij liet het al beter toe. Daarna een lekkere ronde gelopen, en nu lijkt hij er zelfs geen last van te hebben, hij zit er niet aan. Vanavond als we met 2 zijn wassen en droogmaken en dan heb ik goede hoop dat het goed komt met hem :)
Door Kaela
:bigarmhug: voor Bernie

:-* voor Gijs met zijn auw-staart

en

:birthday: voor Hannahbelgje!

OT:

Vandaag weer gewerkt. Op zich wel heel fijn om weer aan de slag te zijn, ik heb ook lekker gewerkt. Maar het voelt wel wat gek om meneer K alleen met Oscar te laten. Niet dat ik het niet vertrouw, maar meneer K vindt het zelf spannend en dat vind ik rot voor hem. Gelukkig werk ik op 3,5 km van huis, dus in geval van nood ben ik zo thuis.
Al levert dat dan ook weer gelijk het volgende punt op: Oscar is over de bank gesprongen toen ik thuis kwam  :-X. En daarna met wandelen heeft hij mij 2 grasvelden rond gesleurd om vervolgens een énorme drol te doen. De DA krijgt een rolberoerte als hij zag wat die domme belg allemaal uitspookt. Nu ligt ie weer een soort van rustig in zijn mand.
Ik ga nu eten koken en dan met Seven years in Tibet voor pampus op de bank. Even bijkomen!
Door pallas
De middag besteed aan therapeutisch schilderwerk. De kachel had ik wel aangezet op de slaapkamer, maar toch ongemerkt verkleumd door het stil zitten.
Nu dus lekker met twee dekentjes en warme kruik op de bank én de gaskachel even hoog aan :P
Didot pakt het er ook even lekker van..hij ligt op het warmste plekje...vlak voor de kachel :biggrin2:
Als ik zo mijn koffie op heb knikker ik vast in slaap van die heerlijke warmte :sleep1:
Door Pauline
:-* :-* :-* voor iedereen die het gebruiken kan.

Heb al 2 dagen knallende koppijn en nu zelfs een diazepammetje niet hielp maar er alleen maar voor zorgde dat ik me misselijk en doodmoe voelde ben ik maar een flinke wandeling met de jongens gaan maken. Dat helpt altijd!
Door pallas
Pauline schreef: :-* :-* :-* voor iedereen die het gebruiken kan.

Heb al 2 dagen knallende koppijn en nu zelfs een diazepammetje niet hielp maar er alleen maar voor zorgde dat ik me misselijk en doodmoe voelde ben ik maar een flinke wandeling met de jongens gaan maken. Dat helpt altijd!
Ik doe 'gezellig' met je mee...hier ook koppijn (gelukkig niet zo heel erg of misschien gaan er al genoeg pillen in tegen een hele erge koppijn ::)) komt vast van dat rare weer met veel wind en van alles door elkaar heen.
T kan iig niets te maken hebben met het feit dat ik morgen vroeg weer therapie heb..toch :crazy2:
Door -Saskia-
Mieke L. schreef: Net bij Rudi's vader op bezoek geweest, hij begint duidelijk te reageren vooral toen hij Rudi's moeder zag dus we hopen toch dat dit gaat doorzetten.
:D :-* Ik hoop mee!!
Mieke L. schreef: Net bij Rudi's vader op bezoek geweest, hij begint duidelijk te reageren vooral toen hij Rudi's moeder zag dus we hopen toch dat dit gaat doorzetten.
De duimen draaien hier en we hopen dat het doorzet. :-*
Door kira
Trots op mij zelf want heb met ferme tegenzin de voortuin onkruid vrij gemaakt. Met het nieuwe ontwerp en een grote vijver kan mijn rug dat net volhouden. Er zal morgen wel weer onkruid staan, maar als je het bijhoudt zou het steeds minder moeten worden. Zag dat me kruiden (oa munt etc) ook opkomen, wel jammer van de huidige temperatuur. Werd na het werken door de kleine beer onthaald alsof ik op vakantie was geweest. Dat is altijd wel lief. Verder heb ik voor het eerst sinds jaren mijn zomerjas in gebruik in de zomer, normaal draag ik die alleen in de winter. We gaan zo met een kruikje naar bed toe. Grote beer is nog immer zielig (zal ook wel nog lang zo blijven). Vandaag de tijd opgenomen en Foppe kan nu maximaal 30 minuten lopen, daarna gaat hij heel erg kreupelen. Er zit dus wel vooruitgang in, maar helaas voor de knul is ook zijn leed nog niet geleden.

Voor iedereen die het kan gebruiken :-* :-* :-* :-*
Door eelke
Staartje in een emmer betadine shampoo gehangen, daarna schoongespoeld, arme beer (en blije blonde) eten gegeven, zo nog spul erop en dan uitlaten en dan zit de dag er eindelijk op.
Door hannabelgje
Lekker met mijn vriendin uit eten geweest en naar de bios, was mijn verjaardagscadeautje. Heerlijk een keer zo'n avondje uit.  :) Vroeger deden we dat heel vaak, maar nu ze met haar vriend samenwoont bijna nooit meer. Das ook wel begrijpelijk natuurlijk, maar dan is zo'n avond extra speciaal. We kennen elkaar nu alweer 36 jaar  8)
Door pallas
kira schreef: Trots op mij zelf want heb met ferme tegenzin de voortuin onkruid vrij gemaakt. Met het nieuwe ontwerp en een grote vijver kan mijn rug dat net volhouden. Er zal morgen wel weer onkruid staan, maar als je het bijhoudt zou het steeds minder moeten worden. Zag dat me kruiden (oa munt etc) ook opkomen, wel jammer van de huidige temperatuur. Werd na het werken door de kleine beer onthaald alsof ik op vakantie was geweest. Dat is altijd wel lief. Verder heb ik voor het eerst sinds jaren mijn zomerjas in gebruik in de zomer, normaal draag ik die alleen in de winter. We gaan zo met een kruikje naar bed toe. Grote beer is nog immer zielig (zal ook wel nog lang zo blijven). Vandaag de tijd opgenomen en Foppe kan nu maximaal 30 minuten lopen, daarna gaat hij heel erg kreupelen. Er zit dus wel vooruitgang in, maar helaas voor de knul is ook zijn leed nog niet geleden.

Voor iedereen die het kan gebruiken :-* :-* :-* :-*

Wat een ziekenboeg heb je toch in huis :-\ Geef ze maar een zachte  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Voor iedereen die het zwaar heeft ook veel sterkte :-* :-* :-*
Door Nynke
Knuffels voor hondjes van "Kira"  :-* :-* :-*

Ik ging fris en fruitig op weg om 06.40 uur, bleek dat de eerste klant niet opgehaald hoeft te worden, dus hoef nu pas om 07.10 weg, ben dus maar weer omgedraaid 8)
Gisteren lekker asperges gegeten met schoonouders, ze waren heerlijk :) :)  en daarna lekker een paar potjes Rummikub gespeeld. Wel slecht geslapen vannacht, dat heb ik altijd na een drukke avond  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door