Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Angelique  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: en  :-* :-* :-*

Ook een knuffeltje voor boze Gijs, ik hoop dat je er op tijd was dat het niet verder groeit/ontsteekt !!

OT: Goeie drukke ochtendrit gehad, had zelfs nog 3 minuten over tussendoor om een broodje te kopen bij de bakker en te verorberen  :P
Nu komen vanavond mijn schoonouders en zwager eten en moet ik dus straks alvast de tafel dekken e.d. We eten asperges, die heb ik gisteren al geschild en van de schillen bouillon gekookt. Zo eerst maar een wandeling met het duo Traag en Sloom maken 8)
Door pallas
kira schreef: @bernie  :-* :-* :-*. Foppe is heel goed in luisteren, hij biedt zijn oortjes aan.
met Foppe praten dat helpt zeker, weet ik uit ervaring :)

Verder helaas ook bekend met hoe de zorgverlening in NL "werkt" :-X
Door -Annemarie-
Dochter is net de deur uit, op weg naar het wiskunde eindexamen. Ze is hartstikke zenuwachtig, en ik dus ook.  :-X
Flesje Bach Rescue mee, neemt ze straks op school nog een shotje.  ;) 

Ik ga gelukkig iets nuttigs doen vanmiddag, hoef ik er niet zo over na te denken.  :D

En ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb vanmorgen gewoon weer met m'n winterjas aan gelopen.  :cold:
Door Nynke
-Annemarie- schreef: En ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb vanmorgen gewoon weer met m'n winterjas aan gelopen.  :cold:
Hier in Rotjeknor is het bewolkt met soms een klein zonnetje, er staat een harde wind en het is 10-11 graden, maar wel droog  8)
Door Ronald
@Annemarie: spruit kan dat best wel, toch? In elk geval zal ik voor haar duimen!

Het is hier trouwens ook frips. Ik ben blij dat de winterjas nog niet in de berging ligt  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Ronald schreef: @Annemarie: spruit kan dat best wel, toch? In elk geval zal ik voor haar duimen!

Het is hier trouwens ook frips. Ik ben blij dat de winterjas nog niet in de berging ligt  :biggrin2:
Ja hoor, maar de resultaten zijn wat wisselend.  :-\  Ze vind het best moeilijk en schiet snel in de stress als ze een opgave niet meteen ziet en dan blokkeert het een beetje van boven. Daar is hard aan gewerkt dus we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat.

Maar ja, met de nieuwe examenregelingen móet ze minimaal een 5,5 halen anders is ze sowieso gezakt, hoe goed de andere cijfers ook zijn.
Best spannend dus.  ;) :)

Dank voor het duimen!  :-*
Door eelke
Gijs zijn staartje doet heel erg au  :-\

Nu is Gijs natuurlijk ook geen meisjes beer en dus een beetje een aansteller, maar handig is het niet. Spul er op doen is best een groot gedoe zo. Is het slim om die staart vanavond in de betadine shampoo te wassen en dan droog te blazen? Het is een vieze bedoeling zo...
[url=http://Maar ja, met de nieuwe examenregelingen móet ze minimaal een 5,5 halen anders is ze sowieso gezakt, hoe goed de andere cijfers ook zijn.
Best spannend dus.  ;) :)]Maar ja, met de nieuwe examenregelingen móet ze minimaal een 5,5 halen anders is ze sowieso gezakt, hoe goed de andere cijfers ook zijn.
Best spannend dus.  ;) :)[/url]

Hier wordt ook stevig geduimd, ook omdat jullie dan ongestoord van jullie vakantie kunnen genieten en dochter ook! ;) :)
Door TMG1961
-Annemarie- schreef:
En ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik heb vanmorgen gewoon weer met m'n winterjas aan gelopen.  :cold:
Hier ook behoorlijk frisjes. Morgen zou het zelfs nog kouder worden en zouden we de 10 graden al niet meer halen.
Door Nynke
eelke schreef: Gijs zijn staartje doet heel erg au  :-\

Nu is Gijs natuurlijk ook geen meisjes beer en dus een beetje een aansteller, maar handig is het niet. Spul er op doen is best een groot gedoe zo. Is het slim om die staart vanavond in de betadine shampoo te wassen en dan droog te blazen? Het is een vieze bedoeling zo...
Volgens mij kan dat best !!  Heb je de haren wel weggeknipt ? Wel met koude lucht blazen  :)
Door eelke
Nynke schreef: Volgens mij kan dat best !!  Heb je de haren wel weggeknipt ? Wel met koude lucht blazen  :)
Ja heb haren weggeknipt, maar vanavond nog maar wat extra wegknippen denk ik. Lastig is dat het aan de onderkant van zijn staart zit en er dus altijd haren aan plakken, van de rest van zijn  staart, van zijn broek, of poten als hij ligt. Vanavond dus nog maar wat haar wegknippen, wassen, droogblazen en weer spul er op... zometeen maar een lekkere afleidende wandeling met ze :)
Riek schreef:
Heb je geen huisarts met wie je in de tussenliggende tijd gesprekjes kunt hebben?

Ik zou een arm om je heen willen slaan.
Verdriet is zoiets eenzaams.
Knuffel van mij
Bedankt allemaal.  :-*
En Kira, Foppe is lief. :-*
Huisarts kan ik altijd bellen Riek, maar zij kan mij niet helpen de nare beelden die zich steeds opdringen uit mijn hoofd te krijgen, daarom had zij mij juist zo adequaat doorverwezen voor EMDR therapie.

En om de humor er wel in te houden; Riek ben bang dat je armen niet zo lang zijn dat ze tot de polder komen. :P

Eelke; wat smeer je op de hotspot bij Gijs?
Jane heeft een periode toen zij slecht in haar vel zat regelmatig een hotspot gehad en die pakte ik echt gelijk grondig aan want ze werd goed beroerd van. Dus grote plek kortknippen, plek schoonmaken en drogen met fohn op koude stand (dit deed ik eenmalig dat schoonmaken) en dan rotzooi van de da erop, hydrocortiderm. Rotzooi, maar het hielp gewoon goed en snel.
Knuffel voor de zielige Gijs. :-*
Net een stukje met Zoë gefietst. Ze vond het erg spannend, maar het ging best goed. Ze ging wel 9 km per uur nu! We hebben in de straat gefietst en daar zijn ze bezig. Ze moest dus langs enge mensen en grote machines met veel herrie. Nu is ze moe.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door