Verzamelgroep: Drenthe
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Drenthe
Ik wil ook bij de groep horen!!!!
Ik woon tussen Meppel en Hoogeveen in
ja heb ook wel interesse, kan het ook per kilo?
Het gaat om dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 820.0.html
Ik denk wel dat we aardig wat moeten hebben om het rendabel te maken
Ik denk wel dat we aardig wat moeten hebben om het rendabel te maken
Ja ik wil
karkassen en gemalen, bijvoorbeeld 10 karkassen en 10 kg gemalen. Ik kan als het nodig is tegen die tijd wel wat meer kwijt misschien.
okee, dan wordt het 5 kilo. Misschien iemand in de buurt van Assen die wil delen. Ik heb niet zo grote diepvries. 
-
Cizsel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik organiseer weer een groepsbestelling bij Lupa diervoeding die geleverd zal worden in Groningen (stad).
Misschien interessant voor mensen uit noord Drenthe, Assen bijvoorbeeld
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 040.0.html
Misschien interessant voor mensen uit noord Drenthe, Assen bijvoorbeeld
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 040.0.html
-
anneliesdj
- 3-sterren

Zijn er ook mensen uit (zuidelijk) Drenthe die willen meebestellen bij Degomeat?
hoi allemaal. vraagje: zijn er mensen in deze groep die vleesjes besteld bij spynxlover, levering 1e zaterdag van augustus te apeldoorn en richting noorden rijden en dan ook onze vleesjes mee wil nemen?
Om hoeveel vlees gaat het en waar moet het naar toe?Sno schreef: hoi allemaal. vraagje: zijn er mensen in deze groep die vleesjes besteld bij spynxlover, levering 1e zaterdag van augustus te apeldoorn en richting noorden rijden en dan ook onze vleesjes mee wil nemen?
Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.
Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?
groetjes Bertine
Wij gaan van 4 tot 19 augustus daar op vakantie en nu zou ik het fijn vinden om mijn honden gewoon vers te blijven geven. Maar ik heb voor al die dagen geen vriesruimte. Wel een koelbox waar wat in kan maar dat blijft natuurlijk geen 14 dagen goed.
Nu ben ik op zoek naar verkooppunten van KVV weet iemand die? Of is er iemand die voor een kilootje of 10 vriesruimte wil uitlenen. Natuurlijk vergoeding voor de stroom. Of dat ik wat KVV/Barf maaltijden kan overnemen in die periode?
groetjes Bertine
-
Chris19008
- 1-ster

Ik zit in Barger Compascuum.Bertine schreef: Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
groetjes Bertine
Maar dat is toch ook nog wel 40 minuten rijden denk ik.
Tenzij je er een dagje Veenpark van maakt natuurlijk hihi
Wij wonen in oosterhesselen, maar ik werk in hoogeveen. Das in de buurt van spier, zo'n kwartiertje. En beilen is ook niet zo ver.
En ik heb ook ruimte in de vriezer.
En ik heb ook ruimte in de vriezer.
het gaat om 26 kilo vlees totaal en het "moet" zo dichtbij als mogelijk is richting winschoten. Assen e.o. is ook goed :-)Bertine schreef: Om hoeveel vlees gaat het en waar moet het naar toe?
Ik woon in Beilen en heb wel vriesruimte voor jeBertine schreef: Is er iemand uit deze groep die in de buurt van Spier/Beilen woont?
groetjes Bertine
-
Behendige hovi
- 2-sterren

- Contacteer:
Gea, ik had ook al aan jou gedacht en heb dit ook via een pb aan Bertine gestuurd