Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik heb lekker film zitten kijken, terwijl meneer K een loopplank voor Oscar heeft getimmerd en gezaagd. Dan kan hij beter de auto in lopen. Straks gaan we hem uit proberen. Ik durf nog niet heel optimistisch te zijn, maar aan het knutselwerk zal het in ieder geval niet liggen!

Laten we slim zijn en na dit avontuur de hele zooi bewaren, dan hoeven we niet nog eens zo creatief te zijn!
-Saskia- schreef: Nee, ze heeft het niet vaker en ik vermoed eerder een lichamelijke dan een geestelijke oorzaak.  ;)
Nu maar hopen dat de dikke stinkende flats van net  :-X, de oorzaak van de onrust was. Ze ligt inmiddels weer op de bank. Wakker, dat wel.
Ah, laten we hopen dat het buikongemakken waren dan en dat de flats de opluchting is. :-*
Net 10 kilo orgaanmix gemaakt van kalkoenmaagjes, eendenhartjes, konijnniertjes, lamslever, orgaanmix konijn, geitenniertjes, lamshart, geitenlever, geitenhart en hazenlever. Was veel werk maar ik kreeg hulp van mijn nichtjes. Ze vonden het wel stinken maar hebben geholpen met het door de vleesmolen draaien, bakjes vullen en afwegen en dekseltjes schrijven. Daar hebben ze ook een klein zakcentje mee verdiend. Ben blij dat het weer gedaan is. Voorlopig heeft het spul weer voldoende orgaanmix. Zoë eet anders alleen kiporgaantjes en de katten spugen vaak als ze orgaan ongemalen krijgen.
Nu heb ik de rest van de dag vrij. Alleen dadelijk nog wel even de keukenvloer dweilen.
Door TMG1961
Ben met mezelf aan het overleggen en bekijken of ik een autootje koop later dit jaar of dat ik een snorscooter koop.
Auto is af en toe wel makkelijk maar om nu te zeggen dat ik er echt een nodig heb is ook weer overdreven.
Door TMG1961
Nynke schreef: Hoelang zit je nu alweer zonder auto Theo? Een jaar of 3 ? Hoe vaak heb je echt gedacht: shit, nu had ik echt een auto willen hebben??
Is in augustus 2 jaar. Heb toch wel vaker gedacht van een auto is toch wel makkelijk of nu kon ik er wel een gebruiken.
Ben er nog niet uit..en als ik er al een koop is het pas rond oktober/november en zal het echt een klein goedkoop autootje zijn.
Door kira
Een te drukke Pinksteren gehad. Wel veel leuke dingen gedaan, leuke dag cursus, lekker getraind met de kleine beer en ook nog baby beer geknuffeld. Baby beer is erg lief en schattig, ze liep lekker door de werpkist, deed een plasje, heeft mij likjes gegeven en heel veel knuffeltjes gehad. Net nog naar verjaardag geweest vd ouders van daf. En nu heb ik honger en is ons huis leeg voor wat betreft eten voor mensen. Verder ben ik inmiddels bezorgd om de poot van grote beer. Zal morgen foto laten maken het zou wel een gebroken voet kunnen zijn, de voet wordt ook dik.

@Saskia is Wodje weer wat beter?
Door -Saskia-
kira schreef: Een te drukke Pinksteren gehad. Wel veel leuke dingen gedaan, leuke dag cursus, lekker getraind met de kleine beer en ook nog baby beer geknuffeld. Baby beer is erg lief en schattig, ze liep lekker door de werpkist, deed een plasje, heeft mij likjes gegeven en heel veel knuffeltjes gehad. Net nog naar verjaardag geweest vd ouders van daf. En nu heb ik honger en is ons huis leeg voor wat betreft eten voor mensen. Verder ben ik inmiddels bezorgd om de poot van grote beer. Zal morgen foto laten maken het zou wel een gebroken voet kunnen zijn, de voet wordt ook dik.

@Saskia is Wodje weer wat beter?
:-* Voor grote beer, wat een zorg inderdaad...  :-\

Wodka heeft braaf gegeten vanavond. Is een beetje mieperig. Net wel een plas in de regen buiten en ze ligt nu weer in haar biabed. Ik houd het maar op een beetje "rumble in the tummy". Morgen vast weer helemaal (letterlijk) de oude.  ;) :-*
Door kira
@Saskia: knuffel voor Wodka, ik hoop dat ze snel weer haar oude ik is.

Grote beer heeft net snel buiten in de regen een poep en plas gedaan, ze kan zo naar de dokter, wel een gedoe met twee werkende bazen, maar goed ik moet in de buurt van mijn vader zijn, daar laden we haar over en dan gaat mijn vader met haar naar de dokter. Ik wil niet meer wachten ik heb een slecht gevoel bij haar poot en haar voet is nu toch echt optisch ook veel dikker als haar ander. Baal wel erg dat ik zelf niet met haar kan gaan, maar goed de dokter is lief en mijn vader en Grote beer kunnen het ook goed vinden. Ik vrees toch voor een botbreukje, maar vraag mij af of dat kan met een onvrijwillige sliding in nat gras. Ga je op je oude dag een sprintje doen.
Door -Saskia-
kira schreef: @Saskia: knuffel voor Wodka, ik hoop dat ze snel weer haar oude ik is.

Grote beer heeft net snel buiten in de regen een poep en plas gedaan, ze kan zo naar de dokter, wel een gedoe met twee werkende bazen, maar goed ik moet in de buurt van mijn vader zijn, daar laden we haar over en dan gaat mijn vader met haar naar de dokter. Ik wil niet meer wachten ik heb een slecht gevoel bij haar poot en haar voet is nu toch echt optisch ook veel dikker als haar ander. Baal wel erg dat ik zelf niet met haar kan gaan, maar goed de dokter is lief en mijn vader en Grote beer kunnen het ook goed vinden. Ik vrees toch voor een botbreukje, maar vraag mij af of dat kan met een onvrijwillige sliding in nat gras. Ga je op je oude dag een sprintje doen.
Nog een kus en sterkte voor Grote Beer. Je moet op je oude dag ook geen gekke bokkeberesprongen maken. Ik duim!

PS: Wodje heeft een heerlijke relaxte "as always" nacht gehad. Diep liggen slapen en vrolijk weer opgestaan.  :)
Door kira
-Saskia- schreef: Nog een kus en sterkte voor Grote Beer. Je moet op je oude dag ook geen gekke bokkeberesprongen maken. Ik duim!

PS: Wodje heeft een heerlijke relaxte "as always" nacht gehad. Diep liggen slapen en vrolijk weer opgestaan.  :)
En de verzorgster van de bejaardensoos dus ook lekker geslapen?
Door eelke
Super vast geslapen, en gedroomd over....................vandaag :P nu moet ik even goed nadenken hoe en wat, want ik ben vannacht dus allemaal al aan het bellen en plannen geweest voor mijn afspraken vandaag. Wat is er echt en wat gedroomd :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door