danielle1980 schreef: ze krijgen 1 kilo per dag en dan soms nog wat extra tjes.WAT zijn die extratjes ??
Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef: ze krijgen 1 kilo per dag en dan soms nog wat extra tjes.WAT zijn die extratjes ??
Karin & Pyrs schreef: WAT zijn die extratjes ??
Karin & Pyrs schreef: Ik zou ze voorlopig niet te veel of helemaal niet van die tussendoortjes geven ..............nee nu krijgen ze helemaal niets,
danielle1980 schreef: nou ik hou niet zo van medicijnen maar als ze werken vind ik het prima.nee dat weet ik niet, maar je dierenarts vast wel .............
weet je ook wat voor prik dat is, want dan kan ik daar gewoon de volgende keer om vragen.
chamourel schreef: nee dat weet ik niet, maar je dierenarts vast wel .............nou dan had ie het toch wel geven
danielle1980 schreef: nee nu krijgen ze helemaal niets,Ik zou ze in ieder geval geen vlees tussendoor geven .......
maar aangezien vrijdag mn 1ste les is zal ik dan toch echt wat moeten geven, want dat moet.
Lizzy schreef: Jeetje Danielle, ik wist niet eens dat het zo slecht ging met de pups! Maar goed, wel ongelofelijk fijn dat ze het nu steeds beter beginnen te doen! Krijgen ze nu CB light?nou ja echt slecht niet, ze konden het huis nog goed slopen en waren erg druk.
danielle1980 schreef:Ik zou ze dus echt GEEN 2 kg per week aan laten komen hoor !!!
mn grootste probleem nu vind ik echter dat ik niet wil dat ze te snel gaan groeien, 2 kilo per week vind ik echt de max denk ik
anders krijgen ze daar weer problemen mee.
Karin & Pyrs schreef: Ik zou ze dus echt GEEN 2 kg per week aan laten komen hoor !!!uh een kilo lukt echt niet, dan zou ik minder dan een kilo moeten gaan geven
Dan krijg je hetzelfde effect als waar je bang voor was met brokken, dan gaat het veels te snel !
Gewoon gemiddeld 1 kg per week laten aankomen.
Dan duurt het maar iets langer voordat ze weer op gewicht zijn ........
Gun ze de tijd om zich te herstellen .................
Zorg ook dat ze hun rust krijgen en laat ze niet de hele dag met elkaar rausen.
danielle1980 schreef: uh een kilo lukt echt niet, dan zou ik minder dan een kilo moeten gaan gevenJa en .................... ??![]()