Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
[quote="Quinta"]

Het past volgens mij niet meer in het eetpatroon van onze huidige "vermenselijkte" hond.
[/quote]Ik weet het niet, ik heb ooit een stukje gelezen van de hand van Deesje en daaruit bleek dat het toch wel raadzaam was. Nou heb ik het makkelijk want Tom vast uit zichzelf zo 1 keer in de 14 dagen ongeveer, maar als ik zou moeten kiezen, ik zou niet weten of ik het hem zou laten doen of niet eigenlijk.

Opzich denk ik dat het in elk geval geen kwaad kan, bij Tom merk ik ook dat hij op zijn vastendag heel veel poept en plast dus het lijkt bij hem echt een reinigend effect te hebben, en ik ga hem in elk geval niet dwingen om wel te eten als hij het zelf aangeeft  :)
Ik zal van t weekend eens kijken of ik dat stukje van Deesje nog boven kan krijgen  :)
[quote="Martine-Tom"]
Ik weet het niet, ik heb ooit een stukje gelezen van de hand van Deesje en daaruit bleek dat het toch wel raadzaam was. Nou heb ik het makkelijk want Tom vast uit zichzelf zo 1 keer in de 14 dagen ongeveer, maar als ik zou moeten kiezen, ik zou niet weten of ik het hem zou laten doen of niet eigenlijk.

Opzich denk ik dat het in elk geval geen kwaad kan, bij Tom merk ik ook dat hij op zijn vastendag heel veel poept en plast dus het lijkt bij hem echt een reinigend effect te hebben, en ik ga hem in elk geval niet dwingen om wel te eten als hij het zelf aangeeft  :)
Ik zal van t weekend eens kijken of ik dat stukje van Deesje nog boven kan krijgen  :)[/quote]
Top, alvast bedankt, Martine
Door Sura
Wat je zou kunnen smeren is Mink Balm of olie echt perfect spul. Ook op haar ellebogen zal weer haar gaan groeien na een tijdje elke dag gesmeerd te hebben. Echt wonder spul. Ik gebruik het zelfs voor mij zelf.
[quote="Quinta"]
(...) Hoe goed je ook op let, honden vinden buiten altijd wel iets wat ze kunnen vreten, al is het bij wijze van spreken een drol en stoppen ze zich vol met allerlei rotzooi.
Mijn honden gaan iedere dag mee naar mijn werk en kunnen dan vrij rond lopen op een 1 ha. groot terrein. Wanneer in de darmen op zo’n dag uitsluitend rotzooi komt, ligt dat zwaarder op de maag dan een voedzaam stukje vlees.

Ook wolven in de natuur hebben te lijden in tijden van voedselschaarste. Hongeren draagt niet bij aan hun gezondheid. Net zoals het voor de mens geldt dat een evenwichtige dagelijkse voeding belangrijk is voor de gezondheid, geldt dit ook voor de hond (...) [/quote]
Herkenbaar! Als ik 's morgens vóór hun ontbijt ga wandelen of a/h begin van de avond vóór de 2e maaltijd, moet ik véél waakzamer zijn op snaai-gedrag en loop ik de hele wandeling af te leiden of te corrigeren. Wandel ik op een ander moment of gewoon na de maaltijd, dan eten ze nauwelijks iets aan bosgrond, gras of andere dingen die ze aantreffen tijdens de wandeling.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door