Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
*Dorothea* schreef: ben je lekker aan het pb-en, mag je niet meer vanwege overschrijden limiet.  >:(
oke dan maar tanden poetsen en boodschappen doen....
:biggrin2: Ik heb ook nog wel iets voor je PB-box. Heeft te maken met eerder toegezonden foto.  :biggrin2: :angel:
Door TMG1961
Dadelijk mezelf maar eens van stoel heffen en m'n fiets gaan halen. Spaak vernieuwen en slag uit wiel halen.
Net even gekeken hoe ver het is..is toch verder dan ik dacht..is 3,5 km enkele reis.
Door Pauline
Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.

Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Door Kinnie
Zit nu al een kwartier te kijken naar de (in mijn ogen) zielige kat van de overburen.. Dt zit nu alweer een kwartier bij zijn huisje braaf voor de voordeur te wachten  :-\
Ik vind dat beestje zo zielig, volgens mij komt ie nooit in huis... Van de week kwam ik terug en toen ik uit de auto stapte kwam die kat erbij. Ik had Sem in de auto die er nog uit moest, dus niet heel handig. Maar het ging goed. Beestje zoekt contact, honden interesseren m geen biet.
Toen ik hier net woonde heb ik een keer de neiging gehad om (voor de kat) aan te bellen toen ie ook al zo braaf voor zn huis zat te wachten.
Nu heb ik de neiging om het beestje te gaan voeren, hij is zó mager..  :-\
Maar ik durf niet zo goed, ten eerste heb ik geen verstand van katten en geen idee wat hij mag hebben, maar daarnaast weet ik natuurlijk ook geen achtergrond (mogelijke ziekten of allergieën oid) maar daarnaast als ie in de gaten heeft dat hij hier eten krijgt, gaat ie natuurlijk dagelijks komen... Hoewel ik dat laatste nog niet zo'n ramp zou vinden, ook al ben ik ook wel eens een paar dagen weg met de honden...
Hmmz
Door pallas
Pauline schreef: Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.

Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Och lieverd !!! Ik lig hier in een deuk ;D En denk meteen erbij: dát moet je nou eens in een boekje zetten.... :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door fem fatale
Kinnie schreef: Maar ik durf niet zo goed, ten eerste heb ik geen verstand van katten en geen idee wat hij mag hebben, maar daarnaast weet ik natuurlijk ook geen achtergrond (mogelijke ziekten of allergieën oid)
Ongeveer hetzelfde als de hond. De meeste katten eten geen pens, en groentenmix hoeft niet, en je moet bedenken dat een kat een kilo of 5 is, en dus kleinere botten aankan dan een hond van 50 kilo.

Ziekten of allergieën heeft hij niet, of worden niet behandeld, anders zou hij niet buiten komen (je kunt er buiten namelijk vanuit gaan dat hij wel eens met een andere kat mee-eet.)
Door Pluto
fem fatale schreef: Ongeveer hetzelfde als de hond. De meeste katten eten geen pens, en groentenmix hoeft niet, en je moet bedenken dat een kat een kilo of 5 is, en dus kleinere botten aankan dan een hond van 50 kilo.

Ziekten of allergieën heeft hij niet, of worden niet behandeld, anders zou hij niet buiten komen (je kunt er buiten namelijk vanuit gaan dat hij wel eens met een andere kat mee-eet.)
Onze huistijger Moortje kijkt de honden bijna weg van hun bakkie als ze verse pens hebben en de kleine stukjes die ik haar al gaf gingen met smaak naar binnen. Deze week voor het eerst wat smuldier pens voorgezet en ja hoor, helemaal schoongelikt dat bakkie.

De uitzondering die de regel ff bevestigd!
:biggrin2:
Door Martine-Tom
pluto schreef: Onze huistijger Moortje kijkt de honden bijna weg van hun bakkie als ze verse pens hebben en de kleine stukjes die ik haar al gaf gingen met smaak naar binnen. Deze week voor het eerst wat smuldier pens voorgezet en ja hoor, helemaal schoongelikt dat bakkie.

De uitzondering die de regel ff bevestigd!
:biggrin2:
Hier ook zon debiel hoor  :biggrin2:
Doki jat het onder de neus van Tom vandaan als ie de kans krijgt  ;D ;D
Door fem fatale
Mijn katten eten helaas helemaal niets met pens, zou makkelijk zijn om af en toe een hondenmix te kunnen geven ter afwisseling.

Maar mijn katten zijn sowieso zeikerds, ze hebben nu kiezebrink-zalm-mix, en nu hebben ze honger, omdat ze blijkbaar alleen maar puur en eerlijk verantwoord gevangen zalm lusten. Mierenneukers.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door