Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
Kaela schreef: wij niet nee! De auto wel :-( vorige week nog voor apk en kleine beurt geweest en nu doet ie het niet meer. Nu eerst even eten en dan de hyunday mobiliteits service maar bellen.
gaat  lekker...gelukkig hoefde je niet direct naar de d.a. toe

Maar, ik heb wel lekker gewerkt! Voelde haast als een uitje en dat doet het niet vaak hihi

even gewoon is best wel fijn voor een paar uurtjes. Nu lekker lang weekend? :)
Net even met de buurvrouw naar het dorp gereden voor wat boodschappen.  Ik krijg mijn eigen auto niet meer van zijn plaats nu. Het is hier nu een en al modder. Morgenvroeg hoeft mijn pa er dan niet door in elk geval om mij te halen voor de boodschapjes. Ik kan weer even toe nu. Meel gehaald voor brood te bakken indien nodig. En wat budget eten in de vorm van lasagna en pizza.  En wat fruit. Groenten staan in de tuin. En snoep voor zoetje uiteraard. :D
Door Kaela
Auto doet het weer! We konden best even naar de garage rijden, maar na wat uitleg is de meneer zo aardig geweest een nieuwe kabel op te halen. Dan konden we weer naar de veearts zei hij. Veearts, proest. Laat de orthopedisch chirurg het maar niet horen! Maar wel heel aardig dat hij dat voor ons gedaan heeft!
Door -Saskia-
Kaela schreef: Auto doet het weer! We konden best even naar de garage rijden, maar na wat uitleg is de meneer zo aardig geweest een nieuwe kabel op te halen. Dan konden we weer naar de veearts zei hij. Veearts, proest. Laat de orthopedisch chirurg het maar niet horen! Maar wel heel aardig dat hij dat voor ons gedaan heeft!
Zeker lief! En fijn dat je weer mobiel bent.  ;)

OT: Door de plensregen op m'n fietsje oorzalf voor Wodka opgehaald en meteen de nieuwe Dan Brown gescoord.  :D
Door calimero_a
-Saskia- schreef: en meteen de nieuwe Dan Brown gescoord.  :D
Die staat ook nog op mijn verlanglijstje  ;)

Net ook al wat boodschapjes gedaan en voor dochterlief haar eerste tandenborstel gekocht, want jaja, het eerste tandje is er!!! Nog nét voor haar eerste verjaardag (zondag wordt ze 1) ;D ;D
Door Cathelijn
pluto schreef: Ook hier weer fris en fruitig, gisteravond naar de voetbaltraining kantine geweest, vandaag lekker vrij dus mezelf een ietsje laten gaan... ::)

Ach, het was de laatste van het seizoen en zo zijn we in ieder geval goed op elkaar ingespeeld voor het toernooi van zondag waar we als Heistars als vanouds weer zullen aantreden tegen teams met briljante namen als: ManChestHair United, De Auw Gleuvevullers (team van oud-postbodes), €1,80 voor tomatensoep is veel te duur en nog wat van zulke creatieve uitspattingen. Wij speelden eerst altijd mee onder de naam: o nee, veld 3 
Maar dat mag niet meer van de speaker... :biggrin2:

Nu even de hondjes eten geven en dan naar de garage voor een nieuw ventiel en horen wat een nieuwe dynamo gaat kosten voor Joke d'r auto.
Klinkt als een kei-gezellig toernooi. Briljante namen  :biggrin2:
Door *Natasja*
Ik kwam net een mooie quote tegen, die me wel op zijn plaats lijkt tussen alle klaagberichten over het slechte weer:

"Verwijt het leven niet dat het waardeloos lijkt. Met sprookjesogen zie je een wereld vol wonderen"

:)
Door Pluto
Cathelijn schreef: Klinkt als een kei-gezellig toernooi. Briljante namen  :biggrin2:
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D +1
Nog een greep uit de namen:
Door ons gebruikt:
Heistars
O nee, veld 3
Emiel, ga eens bier halen!
Ge kaant nie alles winnuh, mer dizze wel! (Voor vertaling google translate)

Andere teams die meedoen of meededen:
Wimmen Joenaaitet (een team met 3 mannen die echt alle 3 Wim heten en 4 meiden (Women) )
Bitter haar d'rop dan hum d'raachter
SC Haamluis
Auw Kneuk

En zo verder!

Komt dat zien aanstaande zondag vanaf 11u op sportpark de Dreef!
Door kira
Een zeer vervelende dag achter de rug die beter besteed had kunnen worden en daardoor nu ook geen knuffels geven aan babybeer. Wel aan kleine beer die ook weer ontdaan is van een stukje winterjas. Grote beer is nog steeds erg mank, dat maakt mij  :'(. Morgen eerst lekker genieten met berenwandeling (nou ja, er is maar 1 hond/beer die mee kan want de rest ligt in de lappenmand) dan de kippies goed reinigen en gras maaien. Vlees maken voor alle hondjes en katers en dan zal de dag wel weer aardig voorbij zijn. Zo jammer dat een weekend zaterdag niet 48 uur duurt.

@pluto, veel plezier met het toernooi klinkt vooral als veel leut.
Door Pluto
Ronald schreef: En als je dan de flessenopener vergeten bent, hier een aantal briljante oplossingen!

Dan roepen we Rita en bestellen we nog een rondje van de tap!
Door Kinnie
Ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig naar baby beer hoor!
Of heb ik iets nou echt helemaal over het hoofd gezien? Wanneer komt ze naar jullie, hoe oud is ze nu? Welk kleurtje bijv enz??
Ennuh.. Foto?  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door