Ik heb n.a.v. de laatste wijzigingen - die gelden voor de huidige polissen van mijn maatjes - vóór ik koos welk pakket ik wilde n.a.v. de wijzigingen, Petplan gevraagd naar toelichting op het vergoedingen overzicht. Precies dit soort dingen was mij niet duidelijk genoeg. Of beter gezegd, ik wilde heel zeker weten dit goed te begrijpen. Een medewerker heeft me n.a.v. die mail terug gebeld en een uur(!) de tijd genomen het me allemaal goed uit te leggen, toe te lichten wat/waarom en mee te kijken naar de ziektegeschiedenis van mijn honden en wat voor mij dan wijsheid lijkt qua pakketkeuze.
N.a.v. die ervaring denk ik dat als er geen reactie gekomen is op een mail met vraag naar toelichting, er iets mis gegaan is in de postverwerking. Ik zou je verzekering zeker (nogmaals) vragen je het vergoedingenoverzicht toe te lichten, omdat je de vergoeding van 50% niet begrijpt en daarbij je telefoonnummer vermelden. Het kan fijn zijn dat in gesprek door te nemen, omdat als het antwoord dan niet direct alles verduidelijkt of er sprake lijkt van een vergissing/misverstand, je dat direct kunt oplossen.
Succes!