Moderators: koekje, pearlsofpassion
pearlsofpassion schreef: Bij Cuzco is het echt geen infectie en draait het dus ook niet uit op een longontsteking.nou ik denk niet dat het iets ernstigs is maar wil weten wat het is en evt dan behandelen.
Hij is nu bijna 4 en heeft het altijd gehad. Het is gewoon iets fysiek, niets ernstig.
Hij heeft wel een keertje een luchtweginfectie gehad, maar dat was gewoon keelontsteking. Kan iedereen overkomen, al is hij misschien wel iets gevoeliger. Moeilijk te zeggen als hij het maar 1 keer gehad heeft.
Dus als jij denkt dat het iets ernstig is, is het vast iets heel anders dan bij Cuzco.
hannabelgje schreef: Bij fleur is het ook geen infectie. Ze heeft het ook sinds ze bij mij woont en dat is nu 3, 5 jaar. Echt last heeft ze er ook niet van volgens mij.bij jou is het toch ook een brit misschien is het wrl iets wat vaker voor komt bij dit ras. maar ik heb het nog nooit gehad nou heb ik wel een keer een jong van mijn eigen poes aangehouden maar dat is een kruising de moeder is een volbloed noor maar ook nooit problemen ik blijf het iets vreemds vinden en hoop dat il morgen wat meer duidelijkheid heb.
kiara schreef: ga het toch is vragen of dit meer voor komt bij dit rasIk heb er 7 en geen 1 doet dat. Het is niet typisch brit en ik fok ze zelf.![]()