Nu heb ik tijd voor 2 wasmachines strijkgoed

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef:Ik heb nog een lichtroze htc liggen, mag je hebben als je wilt!
Verder is manlief nu echt zijn telefoon kwijt, heeft iemand heel misschien nog een oud simpel mobieltje liggen??
-Saskia- schreef: Nou, word ik toch vanmiddag op mijn werk gebeld door de gasleidingen-meneer. Dat we een afspraak hebben voor vrijdag 08.00u, maar dat de monteur een spoedklus moet doen die morgen en dat hij een uurtje later komt. Chapeau, ik heb hem zeer vriendelijk bedankt voor de service van het belletje.Super netjes, maar ik vraag me dan toch meteen af, hoe spoed is spoed als een spoedklus overmorgenvroeg is....![]()
pluto schreef: Super netjes, maar ik vraag me dan toch meteen af, hoe spoed is spoed als een spoedklus overmorgenvroeg is....Hij moest een ophangbeugel vervangen in de buurt. Want dat heb ik dan natuurlijk ook even gekscherend geroepen.
Maar, desalwelteplus, beter dan onze gasleidingmonteermeneer, die kwam zag en vergat de gasdrukregelaar bij het vervangen van de gasmeter....
![]()
saskia37 schreef: Ik heb nog een lichtroze htc liggen, mag je hebben als je wilt!Graag !!!!! Rik vraagt of hij simlockvrij is ??