Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door eelke
Hitam schreef: Het was lekker kamperen in de regen! Marianne, bedankt voor het lenen van je bus!

Nathascha heeft mij nog terug gebeld, ze neemt contact met je op, en ik had inderdaad geen gelijk, er zat niets bij de paspoorten ;)
Door vuilnisbas
Vivianneb schreef: Wie was trouwens degene die foto's gemaakt heeft tijdens het prikken bij Cailean? Ik zou heel graag de foto voor het Cailean archief willen 8) :-*
Dat was ik!
stuur even je email per pb dan stuur ik ze alledrie ;)
Door eelke
vuilnisbas schreef: Dat was ik!
stuur even je email per pb dan stuur ik ze alledrie ;)
Zijn er nog meer gemaakt? Ben wel benieuwd...misschien kunnen ze ook hier geplaatst worden?
Door vuilnisbas
eelke schreef: Zijn er nog meer gemaakt? Ben wel benieuwd...misschien kunnen ze ook hier geplaatst worden?
Ze zijn doorgestuurd en als het goed is worden ze dan hier geplaatst.
Door eelke
vuilnisbas schreef: Ze zijn doorgestuurd en als het goed is worden ze dan hier geplaatst.
Oh leuk :) ben ik wel benieuwd wie jij dan was. Je staat dan zelf natuurlijk niet op de foto's dus daar kan ik je niet op herkennen ;)
Door Berna
Bedankt voot de organisatie!

Volgend jaar weer terug met Drago, titer was nog voldoende, maar niet bijster hoog.
Morris kan er weer 3 jaar tegen :-)

Op de terug weg even langs IC gegaan..en zoals altijd perongeluk de afslag genomen door de maastunnel.....zucht...Rotterdam en ik zullen nooit vrienden worden denk ik.
Door de Meiden
Het was een titermeeting die ietsjes anders is verlopen als gepland....
Helaas is de beheerder van de Sociëteit niet op komen dagen om de deur te openen....... dus er moest wat anders verzonnen worden!
Gelukkig tuf ik in het rond in een Mercedus Vito en die heeft dienst gedaan als mobiele titerbehandelkamer, er zit alleen geen wc in Tannetje sorry... ;D, maar verder ging het prima !
Uiteraard vielen we in de prijzen met het hollandse weer en we hebben haast de hele morgen regen gehad !
Ook daar werd wat opgevonden...Connie is haar snelopklapbare partytent wezen halen en ook dat probleem werd redelijk opgelost !
De zorg voor de inwendige mens kon ook doorgaan, dus al met al kunnen we toch terugblikken op een aparte maar geslaagd ........Titeren in Rotterdam !!

Ik vond het weer leuk om gezichten achter de BPnamen  te ontmoeten !!
Door Elvira
Nelson kan voorlopig ook weer vooruit. Bedankt voor de organisatie en de chocomelk. Toen ik van de IC kwam, zag ik dat de buitentermomether van mijn auto 9 graden aan gaf (dat was rond het middag uur). Bij Roosendaal aangekomen was het 13 graden maar toen was het weer droog en scheen zelfs de zon (maar gezien de plassen, had het daar ook flink geregend).
Door Elvira
Nelson slaapt wel de rest van de dag, we kregen aan het eind van de middag visite en hij heeft al die tijd geslapen, nu nog, hij moet eigenlijk uitgelaten worden, maar hij slaapt zo lekker. Ik dacht dat er alleen een beetje bloed afgenomen was ?  ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door