Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door geer
Ik heb er ook wel eens over na zitten denken! Een leuk restaurant met een mensen- en een hondenkeuken. Met een groot stuk grond, waar honden tijdens het eten naar hartelust kunnen spelen, lekkere kussens die naast de tafels liggen op op te pitten..en natuurlijk, de meest geweldige Barf maaltijden. En overdag een afhaal-barftoko...

Wie doet er mee?? 8)
Door sylvia
[quote="geer"]
Ik heb er ook wel eens over na zitten denken! Een leuk restaurant met een mensen- en een hondenkeuken. Met een groot stuk grond, waar honden tijdens het eten naar hartelust kunnen spelen, lekkere kussens die naast de tafels liggen op op te pitten..en natuurlijk, de meest geweldige Barf maaltijden. En overdag een afhaal-barftoko...

Wie doet er mee?? 8)
[/quote]

ik :D

Doen we er ook een hondenwasserette bij , kunnen ze na het wandelen ook weer schoon naar huis
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 21 feb 2005, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
Nou, het lijkt mij echt een heel leuk idee! Ik heb al vaker geprobeerd om zoiets uit te denken...alleen...ik mis iets...geld, heeel veel geld ::)
Door Jolly
[quote="geer"]

Wie doet er mee?? 8)
[/quote]

Ik
Door geer
Ow, nou kijk, da's al heel wat... Ik doe de zakelijke kant wel... Wie doet het menseneten? Want ik kan misschien lekker Barfen, maar vreselijk slecht koken ::) ;D
Door Borke
Borke wil naar de McBarf!!!!

Even over de kattenmenu's ik ben benieuwd of je katten de groente willen eten, hier hoef ik er niet mee aan te komen...

Groetjes,
Door Anneke V
[quote="Anneke V"]
Ondertussen is onze Beagle al een goede 10 kg geworden & door gebrek aan sommige ingrediënten is het het volgende menu geworden:

ZIJN EERSTE WEEKMENU:
MA   250gr kippenvleugels platgemept
    125gr rundsnijlingen
    95 gr rauwe gepureerde groenten         
    95 gr orgaanvlees          kippenmaag         
   +-65 gr tafelrestjes         noten, zaden

DI   250 gr lamsnek of lamskortelet(promotie Makro)
    125 gr rund
    95 gr orgaanvlees          runderhart         
   +-65 gr tafelrestjes         spaghetti

WO   250gr haantje      
    125 gr snijdsels van rund   
    95 gr orgaanvlees            niertjes             
   +-65 gr tafelrestjes  blik sardien in olijfolie

DO   250 gr konijn incl botten & organen                 WEEK 2      (400gr vis kabiliauw   & sardientjes)      
    125gr rundsnijdsels gemengd met 1 eierdooier            
95 gr orgaanvlees kippenhart
65 gr tafelrestjes hesp & kaas

VRIJ   250 gr kippenvleugels         
    125 gr soepvlees
    95 gr orgaanvlees     kippenhart
   +-65 gr tafelrestjes    lams

Als tussendoortje gedroogde rundsspier of stinkende pens       

ZAT   250 gr kippenvleugels               
    125gr kangoeroe of rundsnijlingen
    95gr orgaanvlees kippenhart
   +-65gr tafelrestjes         

ZON   250 gr kippenvleugels   
    125 gr rund & overschot lamsvlees
    95 gr orgaanvlees    kippenlever of maag of hart
   +-65gr tafelrestjes         

Regelmatig krijgt hij ook een rundsbeen met nog wat vlees aan & goed veel merg in.... Dit haalt hij er helemaal uit & het vlees kluift hij van het been, daarna neem ik het af...

Hij krijgt ook dagelijks zijn stuk gedroogde rundspier, stinkende pens, varkensoor of Rodi snoepjes...

De laatste 2 weken krijgt hij ook minstens 1x in de week eens Duck uitmuntend ipv Barf.

Onze katten zijn niet echt gek op hun barfmaaltijden ::) :'(

Het enige probleem met onze Pluto is dat zijn uitwerpselen vaak uit alleen bot bestaan of stukken kippenbot...Is dit normaal of moet hij minder kippenvleugels eten????????

Ah, ja, de groentenmix heb ik moeten laten, want die liet hij altijd liggen & als ik het tussen gemalen vlees mengde dan liet hij ook dit vlees liggen.....
[/quote]
Laatst gewijzigd door Anneke V op vr 08 apr 2005, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door