Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Vivianneb
Cailean is ook een speciaal angstig geval, daarom kies ik ook voor dit model - er zijn meer honden bij en dat geeft hem meer moed (dan met 3 man op de behandeltafel bij een dierenarts)
Maar dit zal ik ook zeker aankaarten op die dag :)
Door star
Ik kom met een hele sociale en een apart geval die vreemde honden en andere dieren opvreet.
Heb dus ook wat ruimte nodig(; naar mensen zijn ze beide sociaal.
Mijn reu blijft lekker in de auto op even snel plassen na, al is die wel sociaal naar honden maar minder naar mensen.
Door eelke
Yes Gijs en ik komen voor een Weil-prik :)
En ik wil ook heel graag langs IC met Nynke. Ik kan ook voor anderen meenemen hoor, laat maar even weten, dan open ik desnoods even een topic :)
Door Martine-Tom
eelke schreef: Yes Gijs en ik komen voor een Weil-prik :)
En ik wil ook heel graag langs IC met Nynke. Ik kan ook voor anderen meenemen hoor, laat maar even weten, dan open ik desnoods even een topic :)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Nynke
eelke schreef: Yes Gijs en ik komen voor een Weil-prik :)
Als je veel moet, zou ik als ik jou was wel van te voren bestellen 8)
Door miik
Oke, hier toch ook maar even mijn vraag...
Ik denk dat ik 11 mei ook langs wil komen, maar ik weet niet zo goed wie ik nu moet titeren/wat ze nodig hebben.

Maar ik weet niet wat ze nu nodig hebben/ of dat ze getiterd moeten worden....
Zou jij even willen kijken en me dat vertellen ? Dan weet ik ook hoeveel geld ik mee moet nemen ;)

* Vivi  (5 jaar oud- uit spanje- daar ws niet geent) heeft gehad in 2011 Merial MHPPI2-L, en in 2012 heeft ze alleen lepto gehad, dus nu  ?

*  Joy (9 jaar- altijd geent) heeft in 2011 de nr's  3 t/m 8 gehad, en in 2012 heeft ze alleen lepto gehad, dus nu ?

* Abby (5 jaar - altijd geent) heeft in 2012 de nr's 3 t/m 6 gehad en moet nu ? (komend jaar hoop ik met haar weer een nestje te doen )
Door donnadoe
Ik ben een leek wat betreft titeren etc.
Maar de jaarlijkse enting zou dan de Lepto zijn?Klopt dat?
Rabies was 3 jaar geldig, dus dat zou dan volgend jaar pas zijn.
Door Monique77
Ik heb Tannetje toch ook maar even een pb gestuurd gezien Beer echt heel bang is in nieuwe situaties, en gezien hij hier natuurlijk pas net is en hij ons nu volledig vertrouwd weet ik niet of we het hem aan moeten doen ....
Wil even de reactie van Tannetje afwachten hierover
Door Monique77
Ik heb even overleg gehad met Tannetje, en we hebben besloten de katers volgend jaar pas te laten titeren gezien onze vertrouwensband die we nog volledig aan het opbouwen zijn (en ze de eerste entingen allemaal gewoon gehad hebben bij de oude eigenaar)

Sorry voor de overlast van de afzegging van de katers :-[

Wij komen dus alleen met Daan voor een weilenting zaterdag !
Door Nynke
is veranderd Monique :)
Berna schreef: Nynke, een van mijn reuen moet rabies hebben...moet Tannetje dat ook nog weten...?
Dat weet ik niet, maar ik zet het op de lijst :) :)
Door eelke
Eh, Nynke, zet je mij er ook nog op? :P 1 x lepto. Tijd maakt mij niet uit, ongeveer ergens daarna, of daarvoor, het tijdstip dat ik jou als gids kan boeken ;)  8)
Door Nynke
eelke schreef: Eh, Nynke, zet je mij er ook nog op? :P 1 x lepto. Tijd maakt mij niet uit, ongeveer ergens daarna, of daarvoor, het tijdstip dat ik jou als gids kan boeken ;) 8)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-[ :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: je komt erop, beetje laat, want voor 9.30 uur naar het IC zal mij niet lukken ::)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door