Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
pallas schreef: + 1

( de heren hangen nu met elkaar aan de telefoon...even een minuutje uur geduld aub :P)
Tss.... valt best wel mee hoor... Nog niet eens een half uurtje!
Door Pluto
Ronald schreef: Zolang ik de vliegen nog van me af moet meppen 's zomers, gaat het niet werken niet...
Keertje wassen helpt!
Douchegel is ook niet zo duur!
Deodorant, ooit van gehoord?
Baardje trimmen, zodat de soep van gisteren er niet in blijft hangen!

Zo je kunt vooruit denk ik?

:biggrin2:
pallas schreef: + 1

( de heren hangen nu met elkaar aan de telefoon...even een minuutje uur geduld aub :P)
Viel wel mee, ons gesprekje duurde langer, en was zeker even waardevol!

:-*
Ronald schreef: Tss.... valt best wel mee hoor... Nog niet eens een half uurtje!
Dat is voor ons idd een belletje van niets!

Door Ronald
pluto schreef: Keertje wassen helpt!
Douchegel is ook niet zo duur!
Deodorant, ooit van gehoord?
Baardje trimmen, zodat de soep van gisteren er niet in blijft hangen!

Zo je kunt vooruit denk ik?
Maar het is helemaal geen kerst?  ::)
Door Pluto
Ronald schreef: Maar het is helemaal geen kerst?  ::)
You got me there!
:P

Maar...

* Jeroen zet gedachtenkronkelmachine aan*

Met kerst vieren we de geboorte van kindeke Jezus aka Jesus, in zuid-amerika worden veel kinderen geboren, daar zullen vast en zeker zoontjes bij zijn, Jesus is daar een populaire naam, ziehier het 'excuus' om dagelijks een douche te nemen!

*gedachtenkronkelmachine kan weer uit*

I rest my case!

Door Ronald
Maar van die jongetjes in Zuid-Amerika heb je geen last, zolang het geen drugsbaronnetjes worden. Ze kunnen vaak wel leuk voetballen, eventueel soms met wat hulp van hoger"hand". Bovendien hebben ze daar een heel groot beeld staan, en voordat je die onder de douche hebt gekregen...
Door Pluto
Ronald schreef: Maar van die jongetjes in Zuid-Amerika heb je geen last, zolang het geen drugsbaronnetjes worden. Ze kunnen vaak wel leuk voetballen, eventueel soms met wat hulp van hoger"hand". Bovendien hebben ze daar een heel groot beeld staan, en voordat je die onder de douche hebt gekregen...
Ja als die ergens voor gaan zetten ze ook echt hun tanden erin!

O, wij moeten echt een keer een avond (liefst meerdere) op een campingveldje (liefst achteraf), met drank (liefst veel) alle wereldproblemen analyseren, bespreken en oplossen.

Wat zou de wereld er dan toch veel beter uitzien!

:-*
Door Ronald
Ik had in de planning dit weekend in D'Oospel te zitten, maar ja...

Vind het wel een strak plan! De camper moet weer een keer afgestofd worden  :P  :biggrin2:
Bernie schreef: Douche jij elke kerst?  :o :o
Alleen als kerst in het weekend valt.
Door Charlie Angel
Ronald schreef: Ik had in de planning dit weekend in D'Oospel te zitten, maar ja...

Vind het wel een strak plan! De camper moet weer een keer afgestofd worden  :P  :biggrin2:
Alleen als kerst in het weekend valt.
:biggrin2: :biggrin2:
Ik schrok al joh, als je zo vaak doucht blijft er niets meer van je over. :biggrin2:
Door Ronald
Bernie schreef: :biggrin2: :biggrin2:
Ik schrok al joh, als je zo vaak doucht blijft er niets meer van je over. :biggrin2:
En in het weekend hebben we goedkope petroleum, dus dan is het warme water niet zo duur!
Door zurca
Hier hangen ook "kattenstaarten" voor de deuren. Werken prima!
Van die "flappen" hebben we eerst gehad, met verzwaring aan de onderkant die er door de katten elke keer vanaf gemapt werden en dan bleven de stroken niet netjes hangen en kwam er nog vanalles naar binnen gevlogen ::)
Door hannabelgje
Hier hangt een zwaar gordijn in de tussendeur. Houdt vliegende beestjes buiten, warmte binnen en alles kan erdoor lopen wat er door mag lopen.
Door Boef
Ronald schreef: Geweldig! Ik ga met het onvoorstelbare bedrag van € 2,89 naar de Action en schaf mij zo'n "Bug Blocker" aan  :biggrin2:
En? Al aangeschaft en inmiddels in gebruik genomen?
Als deze enorm goed bevalt gaan wij ook voor deze voor dit astronomisch mooie bedrag!
Wij waren namelijk al van plan een dergelijke aan te schaffen, maar dan van de firma Bruynzeel, welke toch een slordige €35,99 moet kosten bij een keten van Karwei. :o

Ben razend benieuwd. :D ;) :)

Gr. Boef.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door