Bakken is ontspanning
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bakken is ontspanning
Blind bakken? Enkel de bodem bedoel je?
heb net een stukje van de appeltaart op. Was erg lekker.
-
fransbulletje
Ja met een stuk bakpapier erin met bonen/erwtenNadia schreef: Blind bakken? Enkel de bodem bedoel je?
Oké. Dankjewel!
-
fransbulletje
Vandaag vers uit eigen oven de Platte-notentaart
http://www.24kitchen.nl/recepten/platte-notentaart
De slagroom laat ik maar achterwege zijn zo al calorieën genoeg

Laatst gewijzigd door fransbulletje op vr 19 apr 2013, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Jammie!!!
Lekker!!
Ziet er goed uit. Weet zeker dat mij dat niet zal lukken. Een simpel cupcakeje of appelflapje is voor mij al een hele uitdaging.fransbulletje schreef: Vandaag vers uit eigen oven de Platte-notentaarthttp://www.24kitchen.nl/recepten/platte-notentaart
![]()
-
Martine-Tom
Vanmorgen cupcakes naar Nigella Lawson gemaakt, zoooo lekker!
En daarop een oreo topping...heel vervelend ook
En daarop een oreo topping...heel vervelend ook
Ok, ik wil het weekend gaan bakken.
Wie kan mij een taart aanraden, makkelijk te volgen graag, niveau 24 Kitchen kan ik hebben
.
De taart is voor de meiden van stal, we hebben daar gisteren een onwijs waardevolle cadeaubon van gehad om voor de baby te kunnen shoppen en dan vind ik zo super de super lief dat ik ze maandagochtend graag met een taart bij de koffie verwen. Het moet kwa smaak niet te expirimenteel zijn, mijn carrotcake vorige keer was al spannend voor de meisjes...
Wie kan mij een taart aanraden, makkelijk te volgen graag, niveau 24 Kitchen kan ik hebben
De taart is voor de meiden van stal, we hebben daar gisteren een onwijs waardevolle cadeaubon van gehad om voor de baby te kunnen shoppen en dan vind ik zo super de super lief dat ik ze maandagochtend graag met een taart bij de koffie verwen. Het moet kwa smaak niet te expirimenteel zijn, mijn carrotcake vorige keer was al spannend voor de meisjes...
-
fransbulletje
Kijk eens rond op http://www.24kitchen.nl en dan bij Rudolphs Bakery daar staan zoveel lekker taarten staat vast wel iets tussen. Ik heb al verschillende gemaakt maar het is net waar je van houdt.Jantina schreef: Ok, ik wil het weekend gaan bakken.
Wie kan mij een taart aanraden, makkelijk te volgen graag, niveau 24 Kitchen kan ik hebben.
Ohhhh, Elvira die ziet er super uit! Kreeg je hem gemakkelijk uit de vorm?
-
fransbulletje
Ja hoor dat gaat heel makkelijk met die bakvormen met losse bodem.Danny schreef: Ohhhh, Elvira die ziet er super uit! Kreeg je hem gemakkelijk uit de vorm?
Snap ik, maar welke is eeeeecht lekker?fransbulletje schreef: Kijk eens rond op http://www.24kitchen.nl en dan bij Rudolphs Bakery daar staan zoveel lekker taarten staat vast wel iets tussen. Ik heb al verschillende gemaakt maar het is net waar je van houdt.
-
fransbulletje
Ik vond ze allemaal lekker die ik gemaakt heb : Blueberry-Cheesecake , de Rocky-road, Appel-mascarpone, Toffee-apple pie. Alle anderen moet ik nog maken en proeven 
Heb net even het filmpje zitten kijken, idd handig met die vorm! Mom krijg meteen zin om iets te bakken.