Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Nynke
DebbieV schreef: Ja heel graag. Ze zouden eigenlijk december geënt moeten worden dus lijkt mij prima moment voor titeren.
Okee, je staat er op, zie 1e reactie na het starttopic.
Kijk een paar dagen voor het zover is, nog een keer naar de timing, want er kunnen nog wijzigingen optreden :) :)
Door TessaThomas
Oh, mijn naam is trouwens Merel ;) met Tessa inderdaad. Zou Tannetje een nieuw paspoort/inentingsboekje voor Tessa mee kunnen nemen? Hij is hopeloos zoek geraakt tijdens de verhuizing.
Door Elvira
eelke schreef: Mocht ik inderdaad nog komen....is er iemand die toevallig dan nog bij SW/IC gaat bestellen/afhalen? :-[
Daar heb ik ook aan zitten denken. Weet het nog niet zeker,eerst kijken of ik plek in de vriezer heb.
Door Hitam
TessaThomas schreef: Oh, mijn naam is trouwens Merel ;) met Tessa inderdaad. Zou Tannetje een nieuw paspoort/inentingsboekje voor Tessa mee kunnen nemen? Hij is hopeloos zoek geraakt tijdens de verhuizing.
Komt voor elkaar!
Door Nina013
Kan iemand me wat meer vertellen over de gebruikte test en de betrouwbaarheid/nauwkeurigheid hiervan?
Ik heb wel vaker laten titreren maar dan bij een lab. Via dierenartspraktijk waar ik toen werkte.
Vind het sowieso goed om te controleren of er überhaupt een titer opgebouwd wordt. Heb in de praktijk wel honden gezien die na drie keer rabiës enten nog geen titer hadden opgebouwd en daardoor dus niet mee konden emigreren met de eigenaren....

Kon op de site van T. koning niets erover vinden (alleen data)
Door Nynke
eelke schreef: Mocht ik inderdaad nog komen....is er iemand die toevallig dan nog bij SW/IC gaat bestellen/afhalen? :-[
ik niet :-\ :-\ kun je er zelf niet heen voor of na het titeren? :-\

Ik kan je er niets over vertellen Nina, Tannetje misschien?
Door eelke
Nynke schreef: ik niet :-\ :-\ kun je er zelf niet heen voor of na het titeren? :-\

Ik kan je er niets over vertellen Nina, Tannetje misschien?
Ja kan wel, maar ik vind rijden in Rotterdam zo......uberspannend, zeker in mijn uppie. Dus ik dacht, ik vraag het ff :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door