Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Roosj schreef: Haha, een paar weken terug heb ik 10 zakken biologische moestuin aarde naar binnen lopen slepen voor de m2 bakken. Vandaag had ik ineens politie op de stoep staan. Ze hadden een melding gehad omtrent een wietplantage. Dus ik schiet in de lach en zeg lachend 'kom maar binnen en ga maar kijken'. Dus in de gang zien ze die zakken staan en zeggen dat dat gebruikt wordt voor wietplantage. Dus ik zeg ze dat het voor mijn groente in de m2 bakken is en wijs naar het hout van de m2 bakken die ernaast staan. Die agent zegt gelijk 'we denken dat er een mis verstand is ontstaan doordat iemand u met die zakken heeft gezien, maar we zouden graag nog even op zolder willen kijken'. Dus ik neem ze mee naar zolder waar mijn kleine bakje slap hangende ruccola staat en laat ze het lachend zien, waarbij ik zeg 'Zo goed ben ik nu in kweken dat zelfs ruccola dood gaat'. Hahahaha, wat lachwekkend!! Zelfs die agenten moesten erom lachen. Bij deze is de melding dus 'onjuist' verklaard.

Nu ben ik toch wel benieuwd wie mij aanziet voor iemand met een hennep plantage  ;D :D
Whahahahaha.. Hilarisch!
Roosj schreef: Haha, een paar weken terug heb ik 10 zakken biologische moestuin aarde naar binnen lopen slepen voor de m2 bakken. Vandaag had ik ineens politie op de stoep staan. Ze hadden een melding gehad omtrent een wietplantage. Dus ik schiet in de lach en zeg lachend 'kom maar binnen en ga maar kijken'. Dus in de gang zien ze die zakken staan en zeggen dat dat gebruikt wordt voor wietplantage. Dus ik zeg ze dat het voor mijn groente in de m2 bakken is en wijs naar het hout van de m2 bakken die ernaast staan. Die agent zegt gelijk 'we denken dat er een mis verstand is ontstaan doordat iemand u met die zakken heeft gezien, maar we zouden graag nog even op zolder willen kijken'. Dus ik neem ze mee naar zolder waar mijn kleine bakje slap hangende ruccola staat en laat ze het lachend zien, waarbij ik zeg 'Zo goed ben ik nu in kweken dat zelfs ruccola dood gaat'. Hahahaha, wat lachwekkend!! Zelfs die agenten moesten erom lachen. Bij deze is de melding dus 'onjuist' verklaard.

Nu ben ik toch wel benieuwd wie mij aanziet voor iemand met een hennep plantage  ;D :D

Hahahaha, geweldig  :biggrin2:
Tja, dat had ik dus echt never nooit verwacht, dat je van het kopen van 400 Liter biologische moestuin aarde al 2 politie in burger, 2 politie in uniform en 1 slotenmaker op je stoep kon krijgen.. Ze hadden de auto's ook verspreid geparkeerd op de plekken wat eventueel mijn vluchtroute zou kunnen zijn (de 2 stegen en voor mijn huis). Ze dachten dus echt te maken te hebben met een crimineel en toen liet een lachende vrouw (ik dacht echt dat het een grapje was van een kennis van ons die rechercheur is) met dode groente planten ze binnen  :biggrin2:

Als ze nu naar mijn stroomverbruik hadden gekeken, dan hadden ze meer dan genoeg geweten en had het ze een hoop geld en tijd gescheeld..
Nynke schreef: Staat je platte bak wel in de zon? Je hebt er toch wel een glazen deksel op?
Bij mij groeit alles erin nu keihard ! Natuurlijk zijn het nog piepkleine plantjes, maar ze staan er allemaal fris en fruitig bij  :)
Wel op een zonnige plek ja... De deksel heeft standen en ik heb hem op standje 'kier' openstaan. Beter dicht misschien?
Jantina schreef: Jemig, het is om te lachen maar eigenlijk om te janken he, dat daar dus de tijd in wordt gestoken... Als biologische moestuingrond je al verdacht maakt van een wietplantage  :uglystupid2:
Knettergek!
Nu dat het allemaal wat meer tot me door gedrongen is dat het echt serieus was, begin ik me er ook wel wat zorgen om te maken.. De mensen om ons heen en de mensen die ons kennen weten dat wij nooit zoiets zouden doen. Bovendien heb ik die 400 liter in 2 of 3 keer gehaald, verspreid over een paar weken.

Maar volgens mijn partner denk ik er te veel over na en moet ik me ontspannen  ::)
Jantina schreef: Wel op een zonnige plek ja... De deksel heeft standen en ik heb hem op standje 'kier' openstaan. Beter dicht misschien?
Zeker 's nachts dicht en overdag zou ik hem alleen maar op een kiertje zetten als de zon heel venijnig schijnt  :daisy:  Het is juist de bedoeling dat het lekker warm is in de bak  ;) Natuurlijk wel water geven  :biggrin2:

Nadia, ik heb je andijviezaadjes opgestuurd  :)

Roosj; wat een stunt !!!!!! 't is inderdaad eigenlijk te gek voor woorden  :thumbdown:
Zo in mijn mm2 bak komt nu ook de spinazie boven én ook de Sugar Snaps die ik vorige week heb gezaaid. Begint nu eindelijk wat voller te geraken.
Tomaten hebben vorige week toch een slag gehad  :( is te laat om nieuwe te zaaien, dus koop begin mei wel een paar mooie plantjes.
Gister en vandaag ook hier regen gehad, helaas niet zoveel als ik graag zou willen....haha tis ook nooit goed  ::)

Vandaag wel de stamslaboontjes en de courgettes een grotere pot gegeven, ze groeien als "kool" :)
Aankomend weekend verder met de tuin buiten, het wordt 20 graden!!!!  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door