Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Leontine
Ik ga 24 mei rund van Nadia en konijn van orinake ophalen in Eindhoven. Ik rij een lijntje naar Tiel, dus als iemand nog wil maar geen vervoer heeft, ik kan ongeveer 300 mee brengen. Vvk delen we zal rond de 10 cent worden per kilo.
Door ien
Leontine schreef: Ik ga 24 mei rund van Nadia en konijn van orinake ophalen in Eindhoven. Ik rij een lijntje naar Tiel, dus als iemand nog wil maar geen vervoer heeft, ik kan ongeveer 300 mee brengen. Vvk delen we zal rond de 10 cent worden per kilo.

Ik wil graag runderlip bestellen, ik zit alleen met het probleem dat ik overdag moet werken. Mijn man is wel thuis maar ik vrees dat ik hem niet zo ver krijg dat hij naar Eindhoven gaat rijden voor wat runderlip :-\. Wij wonen tussen Oss en Appeltern in, ik weet niet welke route jij rijdt van Eindhoven naar Tiel of er er bij ons in de buurt ergens een stopplaats zou kunnen zijn? En anders zou ik zou het e.v. wel 's avonds bij je op kunnen halen in Tiel.
Door Leontine
ien schreef:
Ik wil graag runderlip bestellen, ik zit alleen met het probleem dat ik overdag moet werken. Mijn man is wel thuis maar ik vrees dat ik hem niet zo ver krijg dat hij naar Eindhoven gaat rijden voor wat runderlip :-\. Wij wonen tussen Oss en Appeltern in, ik weet niet welke route jij rijdt van Eindhoven naar Tiel of er er bij ons in de buurt ergens een stopplaats zou kunnen zijn? En anders zou ik zou het e.v. wel 's avonds bij je op kunnen halen in Tiel.
S avonds ophalen is geen probleem, ik woon in Eck en wiel of ergens onderweg langs de de a2 afspreken als dat dichter bij is. Ik hoor het wel.
Door Esthertjuh
Is er hier iemand die op korte termijn bij Lupa of Degomeat wil bestellen in de omgeving van Eindhoven?
De grote leveringen in mei komen voor mij te laat (nou ja, erg ongunstig :P)  en ik wil graag mijn vriezer nog wat aanvullen :)
Door Lupi
Hey,
kan ik me ook bij deze groep aansluiten? Ik ben van Antwerpen afkomstig (België) maar de regio Brabant komt het dichtste bij!
Ik heb net al mijn vlees in huis gehaald dus ga de komende periode niet onmiddellijk bestellen, ik wil hier ook nog even uitzoeken hoe dat juist werkt!
Door Greetje
Ik woon in Etten-Leur. wel ben ik nog oriënterend dus niet direct iets nodig maar as week ga ik mijn 300l vriezer ophalen.
En dat voor mijn 7kg hondje hahaha.

Als de vriezer eenmaal staat moet ik gaan bestellen maar zal dan een aparte topic maken.

Groetjes Greetje
Door Boef
Greetje schreef: Ik woon in Etten-Leur. wel ben ik nog oriënterend dus niet direct iets nodig maar as week ga ik mijn 300l vriezer ophalen.
En dat voor mijn 7kg hondje hahaha.

Als de vriezer eenmaal staat moet ik gaan bestellen maar zal dan een aparte topic maken.

Groetjes Greetje
300 Liter is het dus geworden! :D

Zou zo met je ruilen... Whahaha :biggrin2: ;D ;D ;D

Verder gewoon je mede barfers uit jouw omgeving in de gaten houden waar (en wat) ze bestellen en op die manier contacten leggen en onderhouden.
Anders even vragen. ;)

Nu, genoeg gegluurd, ik ben weer naar Verzamelgroep Gelderland... :biggrin2: ;)

Have fun!

Gr. Boef! :angel:
Door adjanityson
Esthertjuh schreef: Is er hier iemand die op korte termijn bij Lupa of Degomeat wil bestellen in de omgeving van Eindhoven?
De grote leveringen in mei komen voor mij te laat (nou ja, erg ongunstig :P) en ik wil graag mijn vriezer nog wat aanvullen :)
helemaal overheen gelezen! jammer bij Degomeat wil ik altijd wel mee bestellen
als je weer eens wilt bestellen geef maar een gil :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door