Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lucie110
flin schreef: en wat zou dan t aflever-adres zijn?

waar ongeveer woont @ Lucie110 d'r huis?

eventueel interesse dus!
Mijn huisje woont in Middelburg, Sint Laurens om precies te zijn ;)
Door Lucie110
Lucie110 schreef: Eind van de middag heb ik ze nog een mailtje gestuurd om te vragen of ze dinsdag 9 april kunnen bezorgen.
Morgen zal ik daar wel antwoord op krijgen en dan maak ik er een topic voor aan.
Ik heb nog geen antwoord gehad van SW dus ik moet het nog even afwachten
Door angelo
goede middag ik ben nieuw op de site zal mezelf dus eerst even voorstellen
voordat ik van alles begin te vragen

mijn naam is angelo
woon in terneuzen ik heb een half amerikaanse stafford half pitbull pup
van 8 maanden oud en heb een pitbull pup gereserveerd die ik ongeveer over 5a6 weken kan ophalen
ik heb gisteren tot 5u in de nacht op verschillende site's zitten zoeken naar wat ik moet weten over versvlees voeding
en dus het zelf samenstellen van een goed menu.
maar alsnog zit ik met veel vragen hierover..
op het moment geef ik mijn pup brokken van het merk kjen's
en dat is sinds 2weken geleden sinds ik bij de dierwinkel ben geweest,en heb gezegd dat ik graag rauw vlees geef aan mijn hond.waarop ik dus te horen kreeg dat ik de brokken die ik voorheen gaf niet moest mixen met rauw vlees vandaar de overstap naar de kjen's brokken.maar wil toch uiteindelijk helemaal van de brokken af en zelf menu's samenstellen.

ik zit met nog zoveel vragen maar rond het hierbij even af op afwachting van reacties anders vul ik de hele pagina met mijn vragen en verhaal waardoor het onoverzichtelijk word voor jullie  8)
Door malimaniac
Hier wel intresse maar voor een volgende keer. 9 april is me nog wat te vroeg, krijg namelijk de 13e 10 geitjes binnen en er moet wel ruimte voor zijn in de vriezer.
Door WillyP
angelo schreef: goede middag ik ben nieuw op de site zal mezelf dus eerst even voorstellen
voordat ik van alles begin te vragen

mijn naam is angelo
woon in terneuzen ik heb een half amerikaanse stafford half pitbull pup
van 8 maanden oud en heb een pitbull pup gereserveerd die ik ongeveer over 5a6 weken kan ophalen
ik heb gisteren tot 5u in de nacht op verschillende site's zitten zoeken naar wat ik moet weten over versvlees voeding
en dus het zelf samenstellen van een goed menu.
maar alsnog zit ik met veel vragen hierover..
op het moment geef ik mijn pup brokken van het merk kjen's
en dat is sinds 2weken geleden sinds ik bij de dierwinkel ben geweest,en heb gezegd dat ik graag rauw vlees geef aan mijn hond.waarop ik dus te horen kreeg dat ik de brokken die ik voorheen gaf niet moest mixen met rauw vlees vandaar de overstap naar de kjen's brokken.maar wil toch uiteindelijk helemaal van de brokken af en zelf menu's samenstellen.

ik zit met nog zoveel vragen maar rond het hierbij even af op afwachting van reacties anders vul ik de hele pagina met mijn vragen en verhaal waardoor het onoverzichtelijk word voor jullie 8)
Hallo Angelo,

Welkom!
Je kunt al je vragen kwijt bij 'Vragen en Problemen over Barf'
En je mag je heus nog wel een keer voorstellen in de 'Bar' , daar lezen meer mensen mee ;)

Dit is het verzameltopic om de bestelling samen te doen in en rond Zeeland. Dus als je nog eens samen vlees wilt bestellen kun je hier terecht om te kijken of er nog meer zijn.

Ik zet je in de lijst op pagina 1 van dit topic als je dat goed vindt.
Door labero
Misschien een erg stomme vraag maar hoe kom ik in contact met leden van de verzamelgroep in Zeeuws _Vlaanderen.
Op profiel zoeken lukt niet. Ik moet toch ergens een emailadres kunnen vinden ?
Door orinake
Is er nog interesse voor wild?
zowiso pas eind juni of begin juli denk ik dat ik het ga ophalen.
Moet eerst nog ff wat prijzen verkrijgen.

Producten die ik zou kunnen bestellen die dag:

Fazantspiervlees (ontbeende bouten)
Fazantbouten met vel zonder loopvoet
Gehele haas ontveld
Haaskarkassen
Haasspiervlees
Konijnboutjes
Eendenborst
Kameeltrimmings
Zebra
Kangoeroe
Hertentrimmings
Eendennek
eendkarkas
Hele pekingeend met pluim
Door orinake
Martine-Tom schreef: Intresse wel gaat afhankelijk zijn van de prijzen....
weld aar wacht ik nog op, het is allemaal humane consumptie dus ik denk dat er een aantal producten zullen uitvallen voor ons.
Door WillyP
labero schreef: Misschien een erg stomme vraag maar hoe kom ik in contact met leden van de verzamelgroep in Zeeuws _Vlaanderen.
Op profiel zoeken lukt niet. Ik moet toch ergens een emailadres kunnen vinden ?
Volgens mijn is er geen verzamelgroep Zeeuws-Vlaanderen. Op de eerste pagina van dit topic staan er wel een paar die uit Zeeuws-Vlaanderen komen.
Door Lucie110
orinake schreef: Is er nog interesse voor wild?
zowiso pas eind juni of begin juli denk ik dat ik het ga ophalen.
Moet eerst nog ff wat prijzen verkrijgen.

Producten die ik zou kunnen bestellen die dag:

Fazantspiervlees (ontbeende bouten)
Fazantbouten met vel zonder loopvoet
Gehele haas ontveld
Haaskarkassen
Haasspiervlees
Konijnboutjes
Eendenborst
Kameeltrimmings
Zebra
Kangoeroe
Hertentrimmings
Eendennek
eendkarkas
Hele pekingeend met pluim
Ik wacht ook de prijzen even af en het hangt er ook een beetje vanaf of het wat dichter deze kant op komt.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door