Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Och meis, dat valt allemaal niet mee, (lichte) zorgen weer om Bon en dan ook een eind aan jullie relatie. Maar het klinkt alsof je je weg wel zult vinden, en daar duimen we maar gewoon weer voor! En voor de gezondheid van Bonnie natuurlijk. Ik hoop dat je gauw weer in rustiger vaarwater mag belanden, zowel met Bonnie als met jezelf (en dat geldt natuurlijk ook voor Jos)!

Sterkte met alles!
Afbeelding

eventjes gekopieerd vanaf fb..:

Gekke lieve mooie BonBon..wat ben je toch een heerlijk wijf!  Hiervoor hebben we t allemaal gedaan, voor deze blijheid en dit genieten.. Genieten beiderzijds; zij én ik. Het is het allemaal waard geweest. Ik ben zo gek op je meisje!! — in Zeist.

binnenkort meer nieuws....................................

:bigarmhug: :bigarmhug:
Afbeelding
2weken geleden en zo fijn! voor het eerst aan zee en wow!
Afbeelding

de 1e foto is erg bijzonder voor mij..
ik zie er de pijn, alle moeite, de moeheid en alle verdrietige dingen in....................
maar zeker ook de BLIJHEID, de wil, het enthousiastme, en ook écht de Bonnie die ik ken en kende!!
foto 2 spreekt voor zich: rennen en BLIJ BLIJ BLIJ!!!!!!!!

ondertussen vinden wij allen onze draai weer in het normale dagelijkse leven en dat is prima!
we gaan nu bezig om de dingen die gebeurd zijn een einde te geven.. het af te sluiten
Bonnie heeft het allemaal GLORIEUS overleefd en het wordt echt tijd om het allemaal af te sluiten! :).............................
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door