Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Het was trouwens best geinig, ik belde en belde telkens weer met de nummers die hij van mij had, nam niet op dus. Met de vaste telefoon en onderdrukt nummer, meneer nam niet op.
Mail ik met een voor hem onbekend emailadres, ik zweer je, binnen de minuut werd ik gebeld... heb hem dus duidelijk gemaakt dat ik géén goederen van hem hoeft te ontvangen, (die hoe vreemd, ineens niet vandaag maar morgen geleverd zouden worden) het telefoonnummer dat hij mij gaf van zijn "verkooppunt" in Swalmen kreeg ik wel, dat heb ik gebeld terwijl ik Arjan aan de lijn had en nog vreemder, deze man wist van niets van een bestelling brengen naar mij, werd zelfs kwaad en begon te dreigen..phoephoe, zeer onder de indruk van meneer de fokker van grote zware honden die bijten kunnen  :D
Daarop kreeg ik ineens een sms met de tekst dat hij over 10 minuten zou bellen... prima, na een kwartier heb ik terug gesmst dat de 10 minuten voorbij waren...
De telefoon ging vlak daarna 1x over en we hebben een gesprek gehad waarin ik hem heb duidelijk gemaakt dat mocht hij mij belazeren, ik aangifte ga doen bij de politie maar dat ik in eerste instantie verwacht dat hij gewoon het geld terug stort... :)
Ik reken nergens op, zou verbaasd zijn wanneer ik mijn geld terug krijg. Mocht dat niet gebeuren, tja, dan toch aangifte doen want zonder iets te doen tegen dit soort onrecht, echt niet.
En iedere KVV aanbieder op MP krijgt van mij dan ook een waarschuwingsmailtje over deze praktijken, dat zijn dan in iedere geval gewaarschuwde mensen...
Maar, het wordt dus vervolgd, jullie worden op de hoogte gehouden  :P
nova schreef: ik ben benieuwd of hij onder de indruk is van je belofte aan hem  ;)
Ben bang van niet :-\ Kijk maar op zijn facebookpagina daar staan twee postings van gedupeerde mensen waarvan al 1 aangifte heeft gedaan.
Pff.. wat een nare vent.. Ik had ook een afspraak met hem, maar gelukkig niets betaald. Ik vertrouwde hem al niet. Hij zou wat van zich laten horen, maar ik hoorde niets. Toen las ik dit topic en besloot ik ook maar niet nog een mail of belletje te wagen ;)

Ik hoop dat alle gedupeerden toch eens een keer hun geld terug krijgen en het er in ieder geval niet bij laten zitten.. Dit moet stoppen..
Gisterenavond  op TV in Recht van Nederland:
"Oplichterij via marktplaats."
de dader is wel uiteindelijk opgespoord  en die heeft ook zijn straf gekregen  :D

Ik wens je dus 3x succes, en het kan dus  wel degelijk zin hebben om event. aangifte te doen  :) :)
nova schreef: Gisterenavond  op TV in Recht van Nederland:
"Oplichterij via marktplaats."
de dader is wel uiteindelijk opgespoord  en die heeft ook zijn straf gekregen  :D

Ik wens je dus 3x succes, en het kan dus  wel degelijk zin hebben om event. aangifte te doen  :) :)
Hoe meer aangiftes hoe beter.
Degene die wat op zijn facebookpagina had geschreven, moet er een civiele zaak van maken, omdat zij een ondernemer is. Dat was overigens een pagina voor zijn bedrijf. Hij heeft echter ook een open groep van barfpower. Daar zijn alleen maar positieve dingen te lezen. Waarschijnlijk modereert hij die groep.
Die groep is trouwnes niet door Arjen opgericht, maar door iemand anders die kort daarna de admin rechten aan Arjen heeft afgegeven...
mirkeq schreef: Het was trouwens best geinig, ik belde en belde telkens weer met de nummers die hij van mij had, nam niet op dus. Met de vaste telefoon en onderdrukt nummer, meneer nam niet op.
Mail ik met een voor hem onbekend emailadres, ik zweer je, binnen de minuut werd ik gebeld... heb hem dus duidelijk gemaakt dat ik géén goederen van hem hoeft te ontvangen, (die hoe vreemd, ineens niet vandaag maar morgen geleverd zouden worden) het telefoonnummer dat hij mij gaf van zijn "verkooppunt" in Swalmen kreeg ik wel, dat heb ik gebeld terwijl ik Arjan aan de lijn had en nog vreemder, deze man wist van niets van een bestelling brengen naar mij, werd zelfs kwaad en begon te dreigen..phoephoe, zeer onder de indruk van meneer de fokker van grote zware honden die bijten kunnen  :D
Daarop kreeg ik ineens een sms met de tekst dat hij over 10 minuten zou bellen... prima, na een kwartier heb ik terug gesmst dat de 10 minuten voorbij waren...
De telefoon ging vlak daarna 1x over en we hebben een gesprek gehad waarin ik hem heb duidelijk gemaakt dat mocht hij mij belazeren, ik aangifte ga doen bij de politie maar dat ik in eerste instantie verwacht dat hij gewoon het geld terug stort... :)
Ik reken nergens op, zou verbaasd zijn wanneer ik mijn geld terug krijg. Mocht dat niet gebeuren, tja, dan toch aangifte doen want zonder iets te doen tegen dit soort onrecht, echt niet.
En iedere KVV aanbieder op MP krijgt van mij dan ook een waarschuwingsmailtje over deze praktijken, dat zijn dan in iedere geval gewaarschuwde mensen...
Maar, het wordt dus vervolgd, jullie worden op de hoogte gehouden  :P
Goed aangepakt! Ben benieuwd hoe dit afloopt!
Door Indigostar
Mowgli schreef: Hoe meer aangiftes hoe beter.
Degene die wat op zijn facebookpagina had geschreven, moet er een civiele zaak van maken, omdat zij een ondernemer is. Dat was overigens een pagina voor zijn bedrijf. Hij heeft echter ook een open groep van barfpower. Daar zijn alleen maar positieve dingen te lezen. Waarschijnlijk modereert hij die groep.
Die groep is trouwnes niet door Arjen opgericht, maar door iemand anders die kort daarna de admin rechten aan Arjen heeft afgegeven...
Die Kevin is een jongen van 20 (student) die zijn website heeft gemaakt.... Ken meneer De Krey persoonlijk helaas... Woont niet zo ver bij mij vandaan...
Nou als je mijn advertentie ziet op mp hoe je mij geen mailtje te sturen.
Want ik ben al een ervaring rijker.  :(
Ik heb nu een super lieve leverancier. Zelfs een vriendinnetje geworden.

Ik voer niks anders meer dan wat ik nu voer mijn hond is nu volledig klacht vrij.
Ik heb een foto van het verschil van een van de dingen waar ik mee zat.
Hij reageerde ook op voer van lotgering en het voer van ....

Nu is zijn neusje weer mooi wit. Ben zo trots op me kanjer
Afbeelding

Dank je Bianca  :-*
Zo zie je  maar weer wat de kwaliteit van het vlees met je hond kan doen....Dit persoon zal nooit een kwaliteits stuk vlees gebruiken.
Laatst gewijzigd door BAC op zo 31 mar 2013, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Daantje85 schreef: Ik heb nu een super lieve leverancier. Zelfs een vriendinnetje geworden.

Ik voer niks anders meer dan wat ik nu voer mijn hond is nu volledig klacht vrij.
Fijn dat je hond nu klachtvrij is :)
Mowgli schreef: Fijn dat je hond nu klachtvrij is :)
Dank je wel.
Ja ben er erg blij mee was er jaren mee bezig was eigenlijk bijna iets geworden waar ik dacht nooit meer van af te komen en ik voer nu 2 maanden ander vlees en het is weg. ik voer nu 2 jaar rauw. daarvoor brok en chevy is nu net 4 jaar en vanaf 6 maanden alleen maar problemen gehad.

dus ja ben erg blij dat ik nu voer heb waar hij het wel goed op doet. En het is nog steeds wit.
Voorheen elke dag schoonmaken druppelen en insmeren. Nu al vanaf feb niet meer gedaan. En chevy vind dat ook niet erg

groetjes daantje
Nou, helaas voor mijn centen.... die zijn niet meer retour gekomen, maar Arjan van Barfpower.nl heeft wel een aangifte aan zijn broek hangen. De eerste is voor oplichting, de volgende voor diefstal... Is een kwestie van tijd en aantal aangiftes die er gedaan worden en dan staan ze bij meneer op de stoep.
Jammer dat het zo heeft moeten lopen, het had anders gekund maar schijnbaar wil hij het erop aan laten komen...
Mochten er hier nog gedupeerden zijn, niet twijfelen of je wel of niet aangifte zou gaan doen, het zit hem in de kracht van een klein aantal aangiftes  ;)
Ik ga in ieder geval nu iedere week politiekorps regio twente noord bellen en vragen hoe de stand van zaken is, op een gegeven moment worden ze mijn telefoontjes wel een keer moe en komt er vanzelf wel actie  :D
mirkeq schreef: Nou, helaas voor mijn centen.... die zijn niet meer retour gekomen, maar Arjan van Barfpower.nl heeft wel een aangifte aan zijn broek hangen. De eerste is voor oplichting, de volgende voor diefstal... Is een kwestie van tijd en aantal aangiftes die er gedaan worden en dan staan ze bij meneer op de stoep.
Jammer dat het zo heeft moeten lopen, het had anders gekund maar schijnbaar wil hij het erop aan laten komen...
Mochten er hier nog gedupeerden zijn, niet twijfelen of je wel of niet aangifte zou gaan doen, het zit hem in de kracht van een klein aantal aangiftes  ;)
Ik ga in ieder geval nu iedere week politiekorps regio twente noord bellen en vragen hoe de stand van zaken is, op een gegeven moment worden ze mijn telefoontjes wel een keer moe en komt er vanzelf wel actie  :D
O0
Zou eigenlijk iedereen die door hem gedupeerd is zo moeten doen, dan stopt ie er vanzelf gauw genoeg mee. Kan toch niet, is gewoon oplichting.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door