Mail ik met een voor hem onbekend emailadres, ik zweer je, binnen de minuut werd ik gebeld... heb hem dus duidelijk gemaakt dat ik géén goederen van hem hoeft te ontvangen, (die hoe vreemd, ineens niet vandaag maar morgen geleverd zouden worden) het telefoonnummer dat hij mij gaf van zijn "verkooppunt" in Swalmen kreeg ik wel, dat heb ik gebeld terwijl ik Arjan aan de lijn had en nog vreemder, deze man wist van niets van een bestelling brengen naar mij, werd zelfs kwaad en begon te dreigen..phoephoe, zeer onder de indruk van meneer de fokker van grote zware honden die bijten kunnen

Daarop kreeg ik ineens een sms met de tekst dat hij over 10 minuten zou bellen... prima, na een kwartier heb ik terug gesmst dat de 10 minuten voorbij waren...
De telefoon ging vlak daarna 1x over en we hebben een gesprek gehad waarin ik hem heb duidelijk gemaakt dat mocht hij mij belazeren, ik aangifte ga doen bij de politie maar dat ik in eerste instantie verwacht dat hij gewoon het geld terug stort...

Ik reken nergens op, zou verbaasd zijn wanneer ik mijn geld terug krijg. Mocht dat niet gebeuren, tja, dan toch aangifte doen want zonder iets te doen tegen dit soort onrecht, echt niet.
En iedere KVV aanbieder op MP krijgt van mij dan ook een waarschuwingsmailtje over deze praktijken, dat zijn dan in iedere geval gewaarschuwde mensen...
Maar, het wordt dus vervolgd, jullie worden op de hoogte gehouden