Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Lucie110
Is er iemand in zeeland die binnenkort een bestelling gaat doen bij SW want dan zou ik heel graag wat mee willen bestellen ?

Weet iemand misschien of ze in zeeland ook aan huis komen bezorgen en wat dan het minimale bestelbedrag is ?
Door WillyP
Lucie110 schreef: Is er iemand in zeeland die binnenkort een bestelling gaat doen bij SW want dan zou ik heel graag wat mee willen bestellen ?

Weet iemand misschien of ze in zeeland ook aan huis komen bezorgen en wat dan het minimale bestelbedrag is ?
Ik wil graag wat gemalen vleesbot, hebben ze dat daar ook? Dan wil ik wel wat meebestellen, ander gaat het over.

Edit: Ik heb het al gevonden, geitenmix en lamsmix is gemalen vleesbot

Dus ik wil meebestellen.
Laatst gewijzigd door WillyP op di 26 mar 2013, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lucie110
Ik heb SW een mailtje gestuurd met de vraag wat het minimum bestelbedrag is voor zeeland en dat is 500 euro  :o

We zouden een interessepeiling kunnen doen maar of we daar aan komen is maar de vraag.

Voor hoeveel zou jij willen bestellen Willy ?
Zelf kom ik aan 160 a 170 euro

Ik zou er ook wel om willen rijden maar zou even niet weten wanneer en ik wil Jack nu hij net geopereerd is ook niet te lang alleen laten dus dat is een beetje een probleem.

Ze hebben ook een nieuwe prijslijst meegestuurd en sommige dingen zijn wel iets duurder geworden

Lamslever 2,-
Lamshart 2,-
Lamslong 1,-
Lamspens 1,25
Lamscompleet
(hart-lever-long) 1,50
Lamskop(in 2 gezaagd) 1,-
Lamstesten 2,-
Lamsnier 3,50
Lamstong 4,-

Geitenlever 2,-
Geitenhart 2,-
Geitenlong 1,-
Geitenpens 1,25
Geitcompleet
(hart-lever-long) 1,50
Geitenkop(in 2 gezaagd) 1,-
Geitentong 3,50
*******JONGE GEITENLONG MET STROTJE 4 KILO VOOR €5,-********
*******JONGE GEITENLEVER 3 KILO VOOR 6,-**********

Kalfshart 2,-
Kalfspens(schoon) 3,-
Kalfshersenen 3,- per bakje

Rundernier 2,-
Runderlever 2,-
Runderhart 2,-
Runderpancreas 3,-
Runderstrotjes 2,-
Magere rundsnijlingen 3,50
Magere rundergehakt 3,50

Kalfs:

kopvlees 2,50
kalfstaart 5,50
kalfsborst 4,50
kalfsnippers 3,50
Kalfs spare ribs 4,50
Kalfsgehakt 3,50

Lams:

Lamsgehakt 3,50
Lamsribben 5,-
Lamssnippers 3,50
Lamskarkas 1,50
Lamsnekken 5,-
Lamsvet 1,-
*******************************Lamsmix(fijn gemalen vlees en bot) 1,50 kilo******

Schaap:

Schapenrib 3,-
Schapennek 4,50
Schapenschouder 4,50
Schapenbout 5,-
Schapenstukjes(met been) 3,-

Geit:

Geitenrib 2,25(redelijk jong)
Geitensnippers 2,75
Geitenstukjes(met been) 3,-
Geitennek 3,50(redelijk jong)
Geitenrug 3,50(redelijk jong)
*******************************Geitenmix (fijn gemalen vlees en bot) 1,50kilo***********

Gevogelte:
Kipkarkas(bevleesd)0,50
Kipnekjes 1,25
Kipkarbonade 1,75
Kiplever-maag-hart 2,50
Kipfiletsnippers 3,-
Kipdijenvlees 3,50
Kipfilet 4,-
Soepkip 2,50 per stuk
Braadkip 2,50 per stuk
Kalkoendijvlees(zonder been) 5,-
Eendennekjes 2,-

NIEUW!!! Geit/kip mix (kipkarkas, geitensnippers en lamspens) 1,75 per kilo en 5 kilo voor 7,50

AANBIEDINGEN:

10 KILO LAMSPENS 10,-
10 KILO GEITENRIB 20,-
10 KILO SCHAPENRIB 25,-
5 KILO LAMSRIB 20,-
5 KILO KOPVLEES 10,-
5 KILO RUNDERNIER 7,50
5 KILO LAMSTESTEN 7,50
5 KILO GEITENSNIPPERS 12,50
5 KILO LAMSSNIPPERS 15,-
5 KILO RUNDERSTROTJES 7,50
5 KILO EENDENNEKJES  7,50
5 KILO RUNDERSLOKDARM 7,50
Door orinake
Je had beter wat eerder gevraagd :) SW is hier vrijdag geweest.
wij komen altijd vlot aan de 750€ minimum die we nodig hebben.
Voor nu is het natuurlijk te laat, maar normaal komt SW hier in Juni terug ;)
Door Lucie110
orinake schreef: Je had beter wat eerder gevraagd :) SW is hier vrijdag geweest.
wij komen altijd vlot aan de 750€ minimum die we nodig hebben.
Voor nu is het natuurlijk te laat, maar normaal komt SW hier in Juni terug ;)
Oh wat jammer ik had graag meegedaan ;)
Door orinake
Lucie110 schreef: Oh wat jammer ik had graag meegedaan ;)
Zal het volgende keer hier ook even laten weten.
Met de belgen komen we altijd wel aan de 750€ (deze keer +2000 ::)) dus dan kunnen jullie makkelijk aansluiten :)
Door eelke
Je kunt misschien ook nog vragen of ze voor het bestel bedrag komen bezorgen... vorige keer kwamen ze naar hier voor 360 euro. Het mag ook naar hier komen als dat scheelt? Of je kunt vragen wat de bezorg kosten zijn als je niet aan het bedrag komt. Stel nou dat je een 10tje bij moet betalen en je verdeeld dat onderling...
Door Lucie110
orinake schreef: Zal het volgende keer hier ook even laten weten.
Met de belgen komen we altijd wel aan de 750€ (deze keer +2000 ::)) dus dan kunnen jullie makkelijk aansluiten :)
Heel graag Tamara :)
Martine-Tom schreef: Ik zou wel mee willen doen maar zal niet veel zijn, 50 euro max...
Nou dat is toch 50 euro Martine ;)
eelke schreef: Je kunt misschien ook nog vragen of ze voor het bestel bedrag komen bezorgen... vorige keer kwamen ze naar hier voor 360 euro. Het mag ook naar hier komen als dat scheelt? Of je kunt vragen wat de bezorg kosten zijn als je niet aan het bedrag komt. Stel nou dat je een 10tje bij moet betalen en je verdeeld dat onderling...
Goed idee Eelke ik ga ze nog maar eens een mailtje sturen om te vragen wat de kosten zijn als we niet aan de 500 euro komen
Door WillyP
Ik kom tot 27,50, maar het ligt er ook een beetje aan wanneer het geleverd gaat worden, dan kan het alleen maar meer worden. Ik heb voor eind van de week de slager die vlees komt brengen, maar ik mis nog wel het een en ander en dat zou net mooi bijgevuld kunnen worden met de bestelling bij SW.

Ik zal eens rondvragen of er nog iemand mee wil bestellen.
Laatst gewijzigd door WillyP op wo 27 mar 2013, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lucie110
WillyP schreef: Ik kom tot 27,50, maar het ligt er ook een beetje aan wanneer het geleverd gaat worden, dan kan het alleen maar meer worden. Ik heb voor eind van de week de slager die vlees komt brengen, maar ik mis nog wel het een en ander en dat zou net mooi bijgevuld kunnen worden met de bestelling bij SW.

Ik zal eens rondvragen of er nog iemand mee wil bestellen.
Het liefst wil ik zo snel mogelijk bestellen want ik ben zo goed als door mijn spiervlees heen, zit te denken aan dinsdag 9 april
Door Lucie110
WillyP schreef: Ok, Ik hou het dan bij wat ik nu op mijn lijstje heb gezet. Moet ik dat aan jou doorgeven?
Eind van de middag heb ik ze nog een mailtje gestuurd om te vragen of ze dinsdag 9 april kunnen bezorgen.
Morgen zal ik daar wel antwoord op krijgen en dan maak ik er een topic voor aan.
Door WillyP
Lucie110 schreef: Eind van de middag heb ik ze nog een mailtje gestuurd om te vragen of ze dinsdag 9 april kunnen bezorgen.
Morgen zal ik daar wel antwoord op krijgen en dan maak ik er een topic voor aan.
Oké
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door