Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Helen schreef: Fijn dat het iets beter gaat, maar nogmaals ik zou met een dergelijk zieke pup wel naar de da zijn gegaan. Ik vind het toch eng. Als hij niet vrij snel opknapt zou ik dat alsnog doen. Ze verliezen nl een in een razend tempo gewicht als het te lang duurt. Je zou idd ook wat Karin zegt electrolyten of re-hydratatiepoeder door zijn drinken kunnen doen. Hou zijn temperatuur scherp in de gaten. Want het lijkt alsof hij een ondertemperatuur heeft....MAW hij is zo verzwakt dat hij zijn lichaam niet op temperatuur kan houden....
Lastig zeg dat Kaylee nu ook ziek aan het worden is. Ik geef trouwens farmfood kluiven aan Kuma. Ik geef alleen zachte botten en geen recreatiebotten meer.
mama gaat dat even halen,
waar is dat verkrijgbaar en diend het precies voor?

bedankt voor je sms trouwens :D

o en we kunnen vrijblijvend tussen half 7 en half 8 vanavond naar de da toe,
dus als het nog zo erg is dan gaan we zeker weten.

maar we laten de andere honden liever niet alleen en dus moeten we wachten tot er iemand anders in huis is.
danielle1980 schreef: mama gaat dat even halen,
waar is dat verkrijgbaar en diend het precies voor?

bedankt voor je sms trouwens :D

o en we kunnen vrijblijvend tussen half 7 en half 8 vanavond naar de da toe,
dus als het nog zo erg is dan gaan we zeker weten.

maar we laten de andere honden liever niet alleen en dus moeten we wachten tot er iemand anders in huis is.
Ik heb zelf ORS en het is een glucose-zouten preparaaat dat de vochtopname uit de darmen bevordert bij dunne ontlasting, hoge temperaturen, zware lichamelijke inspanning of overmatige transpiratie. Bevat zoetstof, een bron van feylalanine.
Als het goed is kan je bij de apotheek ook zonder zoetstoffen (maw smaakje) kopen. Veel sporters gebruiken het ook. Ik neem het altijd mee op vakantie.
ok de 3 zijn er weer hoor.
ze zijn nu alle 3 ziek :o
het huis ruikt naar stront en kost >:(

maar alleen bo leek er echt ziek van te zijn,
nu word het wel minder.
als we de boullion pakken staan ze alle 3 al te kwispelen en we hebben door het water dat spul gedaan.

ook geven we nu iets wat bij de da vandaan komt :-\
dat hadden we in huis voor 1 van de pups toen die ook zo ziek was,
de pups mogen dat hebben,
toen die pup dat kreeg was ie binnen no time opgeknapt,
dus hopelijk nu weer :D

de da zei dat als ze voldoende dronken dat het niet uit maakte dat ze niet eten. ;)
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 17 feb 2005, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Jolly schreef: maar verder heeft hij niets raars kunnen vinden , de Da?
wat heeft hij allemaal na gekeken?
heeft Bo ook bij hem/haar gepoept? zodat het gezien is hoe het eruit ziet en ruikt?
het is een zij ;)
en er is verder niets mis, hij is wel beetje slap.
en de pups hebben nu al sinds ze die tabletjes hebben niet meer gekotst of gepoept :D
dat is dus rond uur of 6 :D
Laatst gewijzigd door danielle1980 op do 17 feb 2005, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
tieneke schreef: Morgen een rustige dag? :D
nou ik hoop t van harte,
morgen is namelijk mn 1ste les voor de opleiding tot hulphond en die duurd van 14.00 tot 16.00 en als de pupjes nog ziek zouden zijn kan ik dus echt niet gaan,
want anders zitten ze alleen thuis.
en dat durf ik toch echt niet aan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door