Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
EllenL schreef: Het is van 8 t/m 12 april http://www.bigjuicespringclean.com/Hmmm...da's wel jammer....want die heb ik dus niet
Je hebt wel echt een sapcentrifuge nodig, want het idee is juist dat door het sappen je de voedingsstoffen veel makkelijker kan opnemen (en bovendien wordt het anders wel heul veel per sapje)
EllenL schreef: Goede reden om er eentje te kopenTja....al die keukenapparaten steeds....Ik moet zeggen dat ik wel heel blij ben dat ik er jaren geleden eentje heb gekregen van mijn ouders (had ik om gevraagd voor kerst), anders had ik in januari niet meegedaan en zat ik nu waarschijnlijk nog te moe thuis om te kunnen werken
![]()
EllenL schreef: Kost inderdaad geen tientje en die van mij heeft voor januari ook jaren stof staan vangen, maar ik gebruik hem nu zo vaak dat ik stiekem heel graag een nieuw model wil, maar helaas, geen centjes voor nog. Misschien eens snuffelen bij het goed of op marktplaats? Je weet maar nooit of je er niet eentje goedkoop tegen komt...goede tip!
hannabelgje schreef: Ik ga het voor je maken, geef me een paar daagjes.Ok dankjewel![]()