Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door spikkel
Hallo,

ik woon tussen Roden en Assen in bij Norg. Binnenkort ga ik weer bestellen bij Gelukkig Dier. Vlees maar ook KVV voor de katten vooral van All Animal wild etc.
dus je kan meebestellen. Misschien zijn er nog andere liefhebbers.

Groetjes Jessica
Door Larkin
18 mei is er een KIVO bestelling die ik ga halen in Lelystad. Ik kan dan stoppen in Groningen of bij een grote hoeveelheid via Assen rijden (wel tegen vervoerskosten)
Door JoyceW
Hoi Jessica, ik werk in Assen en woon in Roden. Ik kom dus bijna elke dag langs Norg. Het zou fijn zijn als we een keer samen kunnen bestellen!

Is er een topic over de Kivo bestelling?
Door spikkel
Hoi JoyceW,

Is prima.
Nog even een vraag over Kivo voor Larkin zit er graan of rijst in Kivo, ik ken het merk namelijk niet.
Is er max. of min. wat je moet bestellen, ik heb niet zo'n grote vriezer.
Door Larkin
spikkel schreef: Hoi JoyceW,

Is prima.
Nog even een vraag over Kivo voor Larkin zit er graan of rijst in Kivo, ik ken het merk namelijk niet.
Is er max. of min. wat je moet bestellen, ik heb niet zo'n grote vriezer.
Weet niet of er graag of rijst in zit. Even google en op hun site kijken. Bestellen gaat per doos van 10 kilo.
Mocht je meer over het voer zelf weten even pb naar de topic starter doen.
Ik heb het zelf geprobeert en vind het er goed uitzien vandaar dat ik nu ook een flinke bestelling gaan doen om het echt voor een langere periode te proberen
Door Kaar
Zijn er mensen die voor juni geitjes bestellen en die mijn bestelling mee willen nemen wat ik dan weer oppik?
(en voor eventueel andere Noorderlingen met mij)  :angel2: :please:
Door ivan
Ik heb ook wel weer intresse in ganzenvlees, denk 10 kilo.

@Marjan, ik kan het wel weer bij je in de vriezer doen indien nodig  :)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door