Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door orinake
lachnat schreef: Die Mac ken ik, meer richting Utrecht mag ook net wat jullie handig vinden ;)

Tuurlijk neem ik dat van jou ook mee. Alles wat Khari al mee zou nemen neem ik gewoon mee.
Tijd durf ik nu alleen nog niet te zeggen, duurt nog meer dan een maand ;D
Is niet veel hoor :) is een vage bestelling van 5kg konijnboutjes die ik voor khari genoteerd heb.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 165.0.html is uit dit topic :)
Laatst gewijzigd door orinake op ma 18 mar 2013, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Khari
Het is inderdaad 5 kg boutjes wat ik bij je besteld heb Orinake.
En evt wat wild als de prijzen wat bekend zouden zijn, maar geloof dat die niet doorgaan wat ik in het topic zag
Door Miranda 1
Leila_J schreef: Zijn er hier mensen die een keer gezamenlijk willen bestellen bij degomeat? Ik kom echt never nooit aan honderd euro...
Heb je in gedachten wanneer je daar wil bestellen?
Door lachnat
Leila_J schreef: Zijn er hier mensen die een keer gezamenlijk willen bestellen bij degomeat? Ik kom echt never nooit aan honderd euro...
Ik wil best mee doen het is alleen ook niet schrikbarend veel 8)
Door Leila_J
Miranda 1 schreef: Heb je in gedachten wanneer je daar wil bestellen?
Nou, mijn vriezer zit nu aardig vol, maar over een week of 2/3 is ie alweer zo goed als leeg dus ik zou tegen die tijd wel wat willen bestellen. Later kan ook, maar dan moet ik rekening houden met wat ik de komende weken in mijn vriezer stop. :)
Door Leontine
Wat heb je nodig en waar woon je? Heb nog een bestelling lopen dus kan het er bij misschien nog? Ik woon in Eck en wiel, overkant Rijn bij Elst/Veenendaal/Rhenen
Door Leila_J
Leontine schreef: Wat heb je nodig en waar woon je? Heb nog een bestelling lopen dus kan het er bij misschien nog? Ik woon in Eck en wiel, overkant Rijn bij Elst/Veenendaal/Rhenen
Ik woon in Utrecht zelf dus dat is wel een eindje rijden. Ik wil vooral vleesbot en wat mixen bestellen voor de volgende proportioneersessie, maar heb ook pas over een week of 2/3 weer plek. Zou nu dan dus alleen eendenpootjes mee kunnen bestellen omdat die meteen de droger in gaan. Dus dat is dan niet handig denk ik... Wel bedankt voor het aanbod!
Door Miranda 1
Ik heb misschien wel interesse maar dan laatste week van april. Ik moet het hele weekend werken en andere afspraken. Ik wil maandag wel ff kijken wat ik wanneer nodig heb.

Ik zat zelf te denken om eind april bij lupa te bestellen. Is dat misschien ook een optie voor je. Ik woon in Houten.
Door Leila_J
Ok, ik hoor het wel dan.  :)

Lupa is voor mij niet echt interessant. Zou misschien wel een paar dingetjes mee willen bestellen maar ik denk dat ik niet boven een tientje uitkom.
Door digijaro
Ik wil van de week wat dingen bij Degomeat bestellen. Ik heb nog geen idee op wat voor bedrag ik kom, iemand die evt. nog iets mee wil bestellen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door