Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K@rin
Ik vind deze nieuwe verpakking ook fijner !!!
Maar ik heb ook ff uit moeten proberen, hoe ik het het makkelijkste loskreeg ........
Mijn handleiding is dus:

Ik snij hem in het midden gedeeltelijk door (voorzichtig want anders heb je gelijk een rooie straal in je snufferd ::) ;D)
dan "breek" ik die worst in 2-en .......
Dan neem ik aan elke kant het ijzertje tussen duim en wijsvinger .........
ff schudden boven een bak en de worst van in 2-en naar benee ;D ;D ;D
Door tieneke
[quote="sylvia"]
Ik vind die nieuwe verpakking een hele vooruitgang, de oude verpakking was vaak lek dat is bij de nieuwe verpakking dus niet zo.
[/quote]
Het is net zo'n Kips leverworst :P ;D
Door Helen
Ik vind dat sowieso er vaak gaten en sneeen zitten in de verpakking. De oude en de nieuwe. Is waarschijnlijk niet te voorkomen, maar wel vervelend. Wat ik verder een nadeel vind van de nieuwe verpakking is dat er altijd een stukje vlees vast zit in de ijzeren sluiting. Het is voor mij een sport geworden om het los te peuteren ;D
Door sylvia
[quote="Helen"]
Ik vind dat sowieso er vaak gaten en sneeen zitten in de verpakking. De oude en de nieuwe. Is waarschijnlijk niet te voorkomen, maar wel vervelend. Wat ik verder een nadeel vind van de nieuwe verpakking is dat er altijd een stukje vlees vast zit in de ijzeren sluiting. Het is voor mij een sport geworden om het los te peuteren ;D
[/quote]
Ik ben nog geen kapotte nieuwe verpakking tegen gekomen
Door tieneke
[quote="sylvia"]
Ik ben nog geen kapotte nieuwe verpakking tegen gekomen
[/quote]
Ik ook niet,en er liggen er toch aardig wat in de vriezer ;D
Door chamourel
[quote="Karin & Pyrs"]
Ik vind deze nieuwe verpakking ook fijner !!!
Maar ik heb ook ff uit moeten proberen, hoe ik het het makkelijkste loskreeg ........
Mijn handleiding is dus:

Ik snij hem in het midden gedeeltelijk door (voorzichtig want anders heb je gelijk een rooie straal in je snufferd ::) ;D)
dan "breek" ik die worst in 2-en .......
Dan neem ik aan elke kant het ijzertje tussen duim en wijsvinger .........
ff schudden boven een bak en de worst van in 2-en naar benee ;D ;D ;D

[/quote]

hahahahaha ;D zo doe ik dat ook.............
wel toevallig........ ;D

ook nog geen kapotte verpakking gezien trouwens.. ;)
Door K@rin
[quote="chamourel"]
hahahahaha ;D zo doe ik dat ook.............
wel toevallig........ ;D
[/quote]

ach volgens mij is dit geen toeval ............
sommigen zitten gewoon een beetje op één lijn ;)
Door sylvia
[quote="Helen"]
Ik haal ze niet altijd bij Corine. Soms bij dsz. Dat zal ook schelen, is er al een keer mee gesleept.
[/quote]

ja en vrij lomp dan ook, want dat zakje gaat echt niet makkelijk kapot
Door nuttah
Ik vind die nieuwe verpakking deels een vooruitgang. De oude was vaak stuk en deze niet. Wel vind ik deze lastiger open te maken, bij de vorige was het knippppp en klaar ;) Ook zijn ze nu mooi rond van vorm en ik kan er minder van in mijn vriezer kwijt heb ik gemerkt ;D

Ingrid
Door Elise
[quote="Helen"]
[/quote]

Ik heb nog geen kapotte verpakking gehad bij de nieuwe, da's echt wel heel erg fijn. Maarre ik doe dus hetzelfde he, stukje vlees lospulken uit de verpakking/sluiting ;D
Door Cathelijn
[quote="Elise"]
Ik heb nog geen kapotte verpakking gehad bij de nieuwe, da's echt wel heel erg fijn. Maarre ik doe dus hetzelfde he, stukje vlees lospulken uit de verpakking/sluiting ;D
[/quote]
ja hier ook!
Door sylvia
[quote="Elise"]
[/quote]
Kom je uit zeeland soms ??? ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door