Moderator: Lizzy
Laura2004 schreef: Voordat ik lid was van bp wilde ik het niet maar nam ik aan dat als de dierenarts mij medicijnen aanbood dat het wel nodig zou zijn, dus ik wist niet beter. Als het niet nodig is bied je het toch niet aan en als de eigenaar van de hond het echt wil dan kan je het toch alsnog meegeven. Ik vind het bijna onverantwoord gedrag, maar ja, met veel huisartsen is het ook zo. Iemand zegt dat hij een beetje sip is en die krijgt meteen anti-depressiva mee.Daarvoor hebben ze communicatie uitgevonden. Je kunt ook gewoon vragen wat iemand wil.
Hitam schreef: Veel mensen willen dat wel.maar dat kan een da toch ook gewoon uitleggen dat het niet nodig is en ook niet wenselijk om dat te geven als het niet nodig is.
gonny schreef: als ik last heb van mn rug neem ik een pijnstiller hoor! dus ik vind het niet zo héél gek dat de da een pijnstiller wilde geven..het is gewoon prettiger voor de hond toch??Nou daar ben ik het niet geheel mee eens, ik neem nooit pijnstillers als ik last heb van mijn rug, dat heb ik ooit 1 keer gedaan en heb vervolgens 3 weken plat op bed gelegen omdat ik er kompleet door ging doordat ik veel minder pijn voelde
sylvia schreef: Nou daar ben ik het niet geheel mee eens, ik neem nooit pijnstillers als ik last heb van mijn rug, dat heb ik ooit 1 keer gedaan en heb vervolgens 3 weken plat op bed gelegen omdat ik er kompleet door ging doordat ik veel minder pijn voeldeook bekend..
gonny schreef: ook bekend..ja maar daar kwispel je niet meemaar ik voel nu goed het verschil...oke ander voorbeeld..hoofdpijn!!
![]()
sylvia schreef: ja maar daar kwispel je niet meeik wel.... 8) 8) ben niet eigenwijs...![]()
gonny schreef: ik wel.... 8) 8) ben niet eigenwijs...Ja dat weet ik dat je eigenwijs bent![]()
sylvia schreef: Ja dat weet ik dat je eigenwijs bent
maar wat ik bedoel te zeggen is dat een beknelde staart waar je alle pijn prikkel weghaald , gebruikt gaat worden terwijl dat misschien beter niet gebeurd.
Pijn heeft namelijk ook een functie