Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Peet
nee, knof gebruik ik maar heel zelden!

ach, weet je...Beau is gewoon niet de normale doorsnee gezonde hond. Hij heeft zeer gevoelige darmen (furunculose gehad, dat kan ook littekenweefsel achtergelaten hebben), dus hij is gewoon niet representatief denk ik....
Vandaar dat ik het maar bij de fyto hou...niet om eigenwijs te zijn, maar dat gaat gewoon beter...
Laatst gewijzigd door Peet op wo 16 feb 2005, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door casangio
Tot slot (of misschien ook niet ;D ;D) dit was een interessante discussie. Maareh "ongeboren poep" lijkt me ook niet het allerlekkerste en dat terwijl ik deze week fytomix zou gaan halen in Oisterwijk. Ik dacht dat dit je van HET was, niet dus :( :(
Ik hou me dan toch maar bij de scheuten en sprouties en als er waterkers is dan kan ik dat er ook bij doen.

Ik hoop dat JANTJE dit nog leest, want ik ben heel erg nieuwsgierig wat JANTJE zijn honden allemaal voert, behalve die reetjes dan, en of ie bereid is om hier zijn hondenmenu door te geven. Zo ja, alvast bedankt. :-* :-*
Door sylvia
CaSanGio schreef: Tot slot (of misschien ook niet ;D ;D) dit was een interessante discussie. Maareh "ongeboren poep" lijkt me ook niet het allerlekkerste en dat terwijl ik deze week fytomix zou gaan halen in Oisterwijk. Ik dacht dat dit je van HET was, niet dus :( :(
Ik hou me dan toch maar bij de scheuten en sprouties en als er waterkers is dan kan ik dat er ook bij doen.

Ik hoop dat JANTJE dit nog leest, want ik ben heel erg nieuwsgierig wat JANTJE zijn honden allemaal voert, behalve die reetjes dan, en of ie bereid is om hier zijn hondenmenu door te geven. Zo ja, alvast bedankt. :-* :-*
Als je op het forum alle berichten van "gast Roger" leest kun je zien wat "Jantje" aan zijn honden voert ;)
Door casangio
gonny schreef: :o :o :o
Bedoel je die scheuten enz. ja da's zeker groetenprut en in het verleden kregen ze iedere dag groentenprut, maar de laatste tijd laten ze de groentenprut voor wat ie is en dan is het jammer om hem klaar te maken. Dus ik dacht dat fytomix misschien beter zou zijn, maar als ik dat allemaal zo lees, dan is mijn besluit toch om het maar niet te voeren. ;) ;) ;) ;) ;)
Door sylvia
CaSanGio schreef: Bedoel je die scheuten enz. ja da's zeker groetenprut en in het verleden kregen ze iedere dag groentenprut, maar de laatste tijd laten ze de groentenprut voor wat ie is en dan is het jammer om hem klaar te maken. Dus ik dacht dat fytomix misschien beter zou zijn, maar als ik dat allemaal zo lees, dan is mijn besluit toch om het maar niet te voeren. ;) ;) ;) ;) ;)
Dory bedoelde de tomaat en komkommer ;D
Door willieD
jantje schreef: Tja....... als voorverpakte, ongeboren mest , en goede verkoopspraatjes, bij 90 % van de BP-ers erin gaat als zoete broodjes ( het product werd hier herhaaldelijk geprezen ), dan stel ik me toch ook vragen over de rest van de kwaliteiten van kvv.

Wat ik niet begrijp is dat diegene die nu fytomix afschieten , dat in het verleden ophemelden.
Is dit geen hypocrisie?
ja dat is hypocrisie idem het afschieten van elkaars kvv merken ::)
maar verder moet je de hond gewoon dagelijks de gelegenheid geven om zelf wat groen bij elkaar te laten scharrelen,dan zijn al dat prutjes niet nodig 8)
Laatst gewijzigd door willieD op do 17 feb 2005, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
willieD schreef: ja dat is hypocrisie idem het afschieten van elkaars kvv merken ::)
maar verder moet je de hond gewoon dagelijks de gelegenheid geven om zelf wat groen bij elkaar te laten scharrelen,dan zijn al dat prutjes niet nodig 8)
::)
Door Peet
ehhhh..Willie, hoe had je dat gedacht, dat "zelf bijelkaar scharrelen" in toch-redelijk-volgebouwd-NL? ???

Ik bedoel, ik loop 2x per dag in het bos of op de hei...maar daar moet ik - behoudens de grassprieten - de groente in het wild nog tegenkomen hoor....
Door tieneke
willieD schreef: ja dat is hypocrisie idem het afschieten van elkaars kvv merken ::)
Aldus Willie ;D ;D
Zie me al lopen,komop kinders.... tante Willie zegt dat jullie koetjes zijn geworden ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door