Ik zou maar een scheutje doen. Even afhankelijk van hoe groot je hond is dan hè?
Moderator: Lizzy
Ineke schreef: hahahaha 10 druppels. Die blijven bij Mufasa in zijn oorharen hangenJa lach jij maar...hier redt ik het ook niet met 10 druppels hoor![]()
Ik zou maar een scheutje doen. Even afhankelijk van hoe groot je hond is dan hè?
Robert Koncarevic schreef: Hopelijk is Shane weer snel opgeknapt.hij lijkt wel iets afwachtender, helaas geen volwassen herders nog gezien
Heeft hij er nog erg last van of is hij de vrolijkheid zelf?
Ben je nog herdershonden tegengekomen?
tieneke schreef: Ja lach jij maar...hier redt ik het ook niet met 10 druppels hoornuh zal zeker een scheutje doen![]()
![]()
![]()
danielle1980 schreef: nou 3 dagen speciacare achter elkaar, straks de 4de dag en shane zn oren zien er stuk beter uit hoor.Hartstikke goed
vuil komt er zo goed als niets meer uit, maar het is nog wel beetje rood, maar dat zul nu ook snel wel minder worden.
en zn wondjes die zijn weg,
niets meer te vinden, geen korstje of litteken![]()
danielle1980 schreef: nou 3 dagen speciacare achter elkaar, straks de 4de dag en shane zn oren zien er stuk beter uit hoor.Hartstikke fijn!!!!
vuil komt er zo goed als niets meer uit, maar het is nog wel beetje rood, maar dat zul nu ook snel wel minder worden.
en zn wondjes die zijn weg,
niets meer te vinden, geen korstje of litteken![]()