Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ineke
hahahaha 10 druppels. Die blijven bij Mufasa in zijn oorharen hangen ;D ;D

Ik zou maar een scheutje doen. Even afhankelijk van hoe groot je hond is dan hè?
Door tieneke
Ineke schreef: hahahaha 10 druppels. Die blijven bij Mufasa in zijn oorharen hangen ;D ;D

Ik zou maar een scheutje doen. Even afhankelijk van hoe groot je hond is dan hè?
Ja lach jij maar...hier redt ik het ook niet met 10 druppels hoor ;) ;D ;D
Door danielle1980
Robert Koncarevic schreef: Hopelijk is Shane weer snel opgeknapt.

Heeft hij er nog erg last van of is hij de vrolijkheid zelf?

Ben je nog herdershonden tegengekomen?
hij lijkt wel iets afwachtender, helaas geen volwassen herders nog gezien :(
wel pupjes maar ja die vind shane altijd leuk ::)
Door danielle1980
nou 3 dagen speciacare achter elkaar, straks de 4de dag en shane zn oren zien er stuk beter uit hoor. :D
vuil komt er zo goed als niets meer uit, maar het is nog wel beetje rood, maar dat zul nu ook snel wel minder worden.

en zn wondjes die zijn weg,
niets meer te vinden, geen korstje of litteken ;D
Door sylvia
danielle1980 schreef: nou 3 dagen speciacare achter elkaar, straks de 4de dag en shane zn oren zien er stuk beter uit hoor. :D
vuil komt er zo goed als niets meer uit, maar het is nog wel beetje rood, maar dat zul nu ook snel wel minder worden.

Hartstikke goed :D
Door gonny
danielle1980 schreef: nou 3 dagen speciacare achter elkaar, straks de 4de dag en shane zn oren zien er stuk beter uit hoor. :D

Hartstikke fijn!!!! :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door