Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Ik haal op tussen 18.30 en 20.30. Ik denk dat we er rond zeven uur zullen zijn. Ik zou wel even mailen dat je komt en zakken reserveren. Je weet tenslotte maar nooit. Misschien laat ik volgend jaar wel een pallet komen. Kunnen we lijntjes uitzetten.
Door -Annemarie-
Lida. S schreef: Jij durft! Hier is de ondergrond nog bevroren en vanmorgen heeft  nog gesneeuwd. Ik heb alles nog binnen staan.
Hier ook. Wat dat betreft weinig verschil tussen Noord Drenthe en Oost Groningen.  ;)

En als ik de voorspelling zo zie gaat er hier op korte termijn nog steeds niks naar buiten.  :(
Door Nynke
hannabelgje schreef: http://www.seedo.nl/perliet-vermiculiet ... fddcc34a57

dat is de site die het verkoopt, goedkoop is anders dat wel  :-\
Dat valt nog wel mee toch?? Bij Vreeken betaalden we meer voor 3 liter meen ik me te herinneren  :-\ :-\
Lida. S schreef: Jij durft! Hier is de ondergrond nog bevroren en vanmorgen heeft  nog gesneeuwd. Ik heb alles nog binnen staan.
Hier is de grond niet meer bevroren en ik ga ervan uit dat het nu lente wordt  :crazy2: :coolsmiley:
Door Ingrid S
[quote="K&D"]
Courgette tip zonder moestuin: neem een zak potgrond (en graaf 'm plat half in) op een zonnige plek. Snijd de bovenkant in en prik met een stokje een paar gaatjes onderin de zak.
Doe er een paar (niet te veel) courgettezaadjes in en geef water. Regelmatig water geven, en oogst de courgette zodra groot genoeg.
[/quote

kan dat met komkommer ook????
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door