Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
De DA van Kortenoord willen inderdaad altijd zelf de uitslag geven.. de assistentes mogen dit niet doen omdat ze te weinig informatie kunnen geven over hoe en wat en welke behandelingen er eventueel gestart kunnen worden...

Neemt niet weg dat ik het nogal zwaar lomp vind van die man dat hij er niet was, en je dus nog een dag in de zenuwen kan gaan zitten. Maar ik zou als ik jou was niet wachten tot vanavond. Ik zou nu gewoon bellen, zeggen dat je dus gisteren een uitslag kon krijgen, maar de DA er niet was en dat je er vanavond niet bent en ook niet in staat bent om te bellen... Vind dat hij dan maar gewoon tijd voor je moet maken aangezien hij zijn afspraak met jou niet is nagekomen.....

Sterkte !!
Door Sonja
Hij is er nu ook niet. Ik mag vanavond om 7 uur bellen, maar dan hoor ik eigenlijk op cursus te zitten.
Ik denk toch dat ik Edo maar laat bellen en hem laat vragen wanneer ik dan zelf terug kan bellen om het e.e.a. door te spreken.
:-\
Door Eidos
Sonja schreef: Hij is er nu ook niet. Ik mag vanavond om 7 uur bellen, maar dan hoor ik eigenlijk op cursus te zitten.
Ik denk toch dat ik Edo maar laat bellen en hem laat vragen wanneer ik dan zelf terug kan bellen om het e.e.a. door te spreken.
Pffff balen zeg !!!
Door sylvia
Sonja schreef: Hij is er nu ook niet. Ik mag vanavond om 7 uur bellen, maar dan hoor ik eigenlijk op cursus te zitten.
Ja dat kan je ook doen, dan weet je in iedergeval wel of het kwaadaardig is of niet
Door Sonja
Ik weet nog niks behalve dan dat ik Edo vannacht in Boefs mand laat slapen. >:( >:( >:(
Belooft te bellen, maar raakt dan het papiertje met het telefoonnummer kwijt. :-X
Door gonny
Sonja schreef: Ik weet nog niks behalve dan dat ik Edo vannacht in Boefs mand laat slapen. >:( >:( >:(
Belooft te bellen, maar raakt dan het papiertje met het telefoonnummer kwijt. :-X
>:( >:( ik zeg maar 1 ding....MANNEN.... >:( >:(
Laatst gewijzigd door gonny op wo 16 feb 2005, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sonja
gonny schreef: >:( >:( ik zeg maar 1 ding....MANNEN.... >:( >:(
Ja, dat staat een paar pagina's terug ook al in deze topic en het was ook precies de reden waarom ik twijfelde of ik het hem wel zou vragen. Toen hij het zelf aanbood heb ik dat aanbod dan toch maar aangenomen, maar dat had ik dus beter niet kunnen doen. >:(
Door Lizzy
Ohhh sh*t Sonja! Dit is echt balen.... Kun je morgenochtend bellen?
Door gonny
Sonja schreef: Ja, dat staat een paar pagina's terug ook al in deze topic en het was ook precies de reden waarom ik twijfelde of ik het hem wel zou vragen. Toen hij het zelf aanbood heb ik dat aanbod dan toch maar aangenomen, maar dat had ik dus beter niet kunnen doen. >:(
je hebt ze d'r bij maar je hebt er niks aan.... >:( nu ga je zelf morgen bellen???
Door Sonja
Ja, ik heb geen idee of hij er morgen is en zo ja, hoe laat. Maar ik ga maar gewoon bellen en vragen wanneer ik kan bellen ofzo. :-\
Door gonny
Sonja schreef: Ja, ik heb geen idee of hij er morgen is en zo ja, hoe laat. Maar ik ga maar gewoon bellen en vragen wanneer ik kan bellen ofzo. :-\
:( ik hoop dat je de da morgenvroeg kunt spreken!!!! ;)
Door Truus
Nou ja zeg :-\ Dat is balen, nu weet je nog niks. Morgen weet je hopelijk meer.
Door sylvia
Pffffffffff, volgende wandeling in Chaam proberen we hem te verliezen ::)
Door Femke
Sonja schreef: Ik weet nog niks behalve dan dat ik Edo vannacht in Boefs mand laat slapen. >:( >:( >:(
sjonge......en het telefoonnummer van de DA staat zeker nergens in de telefoongids, gouden gids, internetsite, en is OOk niet op te vragen via de nummer informatie :-X

Balen Sonja, nou moet je nOg langer wachten!!! Ik blijf voor je duimen!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door