Nadia schreef: Ik heb een nieuw ras gekweektJe kunt em vast wel "afleggen"Wie zaadjes wilt moet maar even roepen.. Al geloof ik dat die van deze variant niet meer te krijgen zijn
Misschien is hij nog te stekken??
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Ik heb een nieuw ras gekweektJe kunt em vast wel "afleggen"Wie zaadjes wilt moet maar even roepen.. Al geloof ik dat die van deze variant niet meer te krijgen zijn
![]()
Nadia schreef: Ik heb een nieuw ras gekweektik vraag me af hoe dat zaadje eruit heeft gezien..Wie zaadjes wilt moet maar even roepen.. Al geloof ik dat die van deze variant niet meer te krijgen zijn
![]()
Nadia schreef: Dat afleggen lukt prima Hanna!
@ Spreeuw beetje slijmerig![]()
Hoeft niet zo veel water te hebben.. Moet speciaal voer hebben, daar haalt het veel vocht uit![]()
hannabelgje schreef: Die stokjes hebben ze bij ieder tuincentrum en ze kosten zowat niks. Je kunt uiteraard ook andere dingen gebruiken, stukjes lamel, ijscostokjes, plastic mesjes,enzJa psies,ga even kijken wat ik hier in huis heb,wat ik evt kan gebruiken en anders even langs de Intratuin!
Nadia schreef: Ik heb een nieuw ras gekweektWie zaadjes wilt moet maar even roepen.. Al geloof ik dat die van deze variant niet meer te krijgen zijn
![]()