Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Ik mag nog steeds niet klagen hoor, ik heb gewoon veel te veel gedaan de laatste weken, ook echt elke dag wat te doen gehad, dat had ik voor de detox echt noooooit volgehouden en nu voel ik me ook al best snel weer beter, dus ik ben nog steeds blij :)
Door saskia37
hannabelgje schreef: O.J With A Kick
Brighten up your day with an 'O.J WITH A KICK'. This juice is of course loaded with vitamin C but the ginger adds an anti-viral, anti-bacterial and anti-fungal kick! You will find this recipe in the funky fresh juice book.

Recipe: To make this simple, yet mouth watering juice all you have to do is peel 3 medium oranges, juice them with a 1/2 cm chunk of ginger, pour over a nice talk glass filled with ice and drink up!

Deze ga ik morgen maken, ik heb nog een aantal sinaasappels die op moeten.
Deze heb ik nu al 2 keer gemaakt en dan doe ik ook nog een grapefruit bij :)
Na het lezen van al die positieve berichten, heb ik mij het boek "Puur sap" aangeschaft (Had nog cadeaubons voor de boekenwinkel), en sinds een weekje ook bezig met het één en ander aan het uitproberen.
Enigste probleem is dat ik moet werken rond een aantal fruit en groentenallergie, om een paar te noemen: peren, appels, perziken, kers, tomaat,.... Nu neem ik biologische sappen van de natuurwinkel (iets duurder) en tot nu toe lukt het daar wel mee.
Door EllenL
`Bij de app? Ik kan alles zien daar, je kan het programma zijwaards 'scrollen' of swipen of hoe je het ook noemt, volgens mij was dat bij mij de truc om alles te kunnen zien..
Ik vind het wel prettig, zoals het opgebouwd is, 2 verschillende sappen per dag en wel elke dag andere sappen (behalve dan elke dag een ginger shot, maar dat deed ik toch al, lol)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door