Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door baileys
Om lijntjes te checken, eventueel bestellingen te delen etc. Gebeurt hier ook gewoon, maar mensen lezen dingen soms sneller op fb.
Werkt het niet, istie zo weer verwijderd.
Door Leila_J
Khari schreef: Ik heb beide besteld en je mag met mij wel delen.

Mochten je hondjes de duif inderdaad niet lusten, komt het hier bij de katten wel weer op
Oh fijn! Dan zou ik dus graag een kilo'tje duif en een kilo of halve kilo hazenlever van je over willen nemen. Mijn heren eten echt zo goed als alles, zolang het maar niet te groot is in hun ogen. Dan wordt het genegeerd. Pepijn wil nog wel eens beteuterd kijken als hij wilde eend voorgeschoteld krijgt, maar het gaat altijd op.
Door Leila_J
lachnat schreef: Hazenlever heb ik afgelopen zaterdag 10 kilo van gehad en kan daar wel een kilo van missen, ligt alleen momenteel in N-H 8)
Heb geen vriesruimte meer :-X Zal vast voor 20 april wel hier belanden :biggrin2:
Oh, zag nu pas jou reactie! Misschien handiger als ik toch ook al duivenvlees van Khari overneem ik ook de lever van Khari overneem? Of wil jij heel graag een kilo hazenlever kwijt zodat het in je vriezer past? :P

Karel en Pepijn waren je trouwens zeeeeer dankbaar! Had ze een oor gegeven en Pepijn wilde meteen daarna de rest van het zakje snoepgoed ook van tafel af trekken. :biggrin2: Ook de andere snoepjes vielen zeer in de smaak dus namens mij en de heren: bedankt!
Door lachnat
Leila_J schreef: Oh, zag nu pas jou reactie! Misschien handiger als ik toch ook al duivenvlees van Khari overneem ik ook de lever van Khari overneem? Of wil jij heel graag een kilo hazenlever kwijt zodat het in je vriezer past? :P

Karel en Pepijn waren je trouwens zeeeeer dankbaar! Had ze een oor gegeven en Pepijn wilde meteen daarna de rest van het zakje snoepgoed ook van tafel af trekken. :biggrin2: Ook de andere snoepjes vielen zeer in de smaak dus namens mij en de heren: bedankt!

Lijkt mij ook makkelijker alles van Khari over te nemen. Het komt ook niet zo nauw op een kilo hier , dat is net 1 dag eten 8)
En als het zaterdag/zondag hier niet past blijft het gewoon wat langer in N-H liggen.

Pepijn zal wel gedacht hebben, joepie eindelijk verjaardssnoep ik wil alles :P :biggrin2:
Graag gedaan!
Door **Jillaroo**
baileys schreef: Om lijntjes te checken, eventueel bestellingen te delen etc. Gebeurt hier ook gewoon, maar mensen lezen dingen soms sneller op fb.
Werkt het niet, istie zo weer verwijderd.
oke inderdaad krijg je van fb sneller bericht
Door Miranda 1
Miranda 1 schreef: Annette is die 4 kilo gewoon nog grote ribben? Dan wil ik ze wel hebben.

Maar ik voer Freddy 700 gram bot per dag. Ribben geef ik het liefst in 1 stuk van 700 gram. En als kleinste stukken van 350 gram, kleiner ga ik echt niet met ribben.

Heb jij toevallig ook iets besteld bij lida op 7 april? En kun je ze misschien tot die tijd bewaren? Ik vind het een beetje zonde om voor 4 kilo naar Utrecht te rijden.
KHARI, heb je dit gezien??? Er zijn zoveel berichten geplaatst.
Door Khari
Miranda 1 schreef: KHARI, heb je dit gezien??? Er zijn zoveel berichten geplaatst.
Ja gezien en ik dacht ook geantwoord, maar denk dat daar iets mis mee is gegaan.
Ik had gewogen, de 'kleinste' woog 450 gram, de rest is zwaarder. Voor jouw honden een mooi maatje ribben denk ik, wat maat betreft vergelijkbaar met de ribben van Sphinxlover. Had je ze ook niet van hetty overgenomen die ipv pens de ribben had gekregen met de bestelling van Nienke?

Als je ze wilt kunnen ze nog wel even hier blijven liggen tot we weer bij elkaar in de buurt zijn of misschien dat ze komend weekend jou kant op kunnen komen?
Door Miranda 1
Khari schreef: Ja gezien en ik dacht ook geantwoord, maar denk dat daar iets mis mee is gegaan.
Ik had gewogen, de 'kleinste' woog 450 gram, de rest is zwaarder. Voor jouw honden een mooi maatje ribben denk ik, wat maat betreft vergelijkbaar met de ribben van Sphinxlover. Had je ze ook niet van hetty overgenomen die ipv pens de ribben had gekregen met de bestelling van Nienke?

Als je ze wilt kunnen ze nog wel even hier blijven liggen tot we weer bij elkaar in de buurt zijn of misschien dat ze komend weekend jou kant op kunnen komen?
Klopt ik heb idd ribben via Hetty van Nienke. Die heb ik alleen nog niet verpakt oid.

Maar het formaat is prima hoor.

Ben je aankomend weekend in de buurt dan? Ik heb in januari heeeel veel besteld waardoor ik nu telkens een kleine hoeveelheid bestel.
Door Miranda 1
Ik heb ff zitten kijken voor een kvv met 1 diersoort voor mijn Berner. Maar jeetje zeg die prijzen zijn echt niet grappig te noemen. Helemaal niet omdat hij 1400 gram per dag eet.

Ik dacht een kvv is misschien wel handig als ik erg veel moet werken. Maar ik hou het toch maar op barfen.

Zijn er nog mensen die naar de versvoer lezing gaan. Voor de 'nieuwe' mensen http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 091.0.html
Door Alba
Ik wil ook graag bij de FB Barfgroep toegevoegd worden (Anne Plomp). Soms zie ik hier door de bomen het bos niet meer.
Door baileys
[quote="Alba"]
Ik wil ook graag bij de FB Barfgroep toegevoegd worden (Anne Plomp). Soms zie ik hier door de bomen het bos niet meer.
[/quote]

Heb je een verzoek gestuurd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door