Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door lachnat
Miranda 1 schreef: Diana, oftewel Baileys heeft een facebookpagina gestart voor Barfers in de omgeving Utrecht.

laat het mij of Baileys maar even weten als je toegevoegd wil worden, mag ook via pb. Dan kunnen we jullie toevoegen.
Mag ik dat ook? Of woon ik dan te ver van Utrecht af ::)
Door lachnat
Leila_J schreef: Oh ja graag! Je kan mij vinden als je zoekt op Leila Jens. Volgens mij ben ik de enige

Ik wil trouwens bij Sietie behalve lama eigenlijk ook graag duivenvlees en misschien hazenlever bestellen. Is er misschien iemand hier die dat ook besteld en er een kilo'tje van kan missen? (hazenlever ben ik zelfs met een halve kilo al blij) Of eventueel iemand die 5 kilo duivenvlees wilt delen?
Hazenlever heb ik afgelopen zaterdag 10 kilo van gehad en kan daar wel een kilo van missen, ligt alleen momenteel in N-H 8)
Heb geen vriesruimte meer :-X Zal vast voor 20 april wel hier belanden :biggrin2:
Door Miranda 1
lachnat schreef: Mag ik dat ook? Of woon ik dan te ver van Utrecht af ::)
Gekkie. Onder welke naam ben je vinden op facebook?

Ik zal van de week ff jullie opzoeken en vrienden worden. Ik moet morgen werken en naar honden training. Tweede les Treibball dus heb er zin in.
Door baileys
Mijn ervaring is dat duif vaak slecht gegeten wordt door honden  8).

Ik heb voor 7 april ook besteld bij lida, ze heeft mooi rundvlees in de aanbieding,. Dus ik kan het wel voor je meenemen maar niet bewaren Miranda.

Kzal zo even zoeken op fb.
Door Elinea
Wat een goed idee, die facebookpagina! Ik ben te vinden onder Eline Adriaans, maar sta wel onzichtbaar volgens mij dus ik weet niet of ik te vinden ben zeg maar! :D
Door baileys
Elinea schreef: Wat een goed idee, die facebookpagina! Ik ben te vinden onder Eline Adriaans, maar sta wel onzichtbaar volgens mij dus ik weet niet of ik te vinden ben zeg maar! :D
Ik vind wel een Eline, maar die woont in Abcoude ???
Door Khari
Leila_J schreef: Oh ja graag! Je kan mij vinden als je zoekt op Leila Jens. Volgens mij ben ik de enige

Ik wil trouwens bij Sietie behalve lama eigenlijk ook graag duivenvlees en misschien hazenlever bestellen. Is er misschien iemand hier die dat ook besteld en er een kilo'tje van kan missen? (hazenlever ben ik zelfs met een halve kilo al blij) Of eventueel iemand die 5 kilo duivenvlees wilt delen?
Ik heb beide besteld en je mag met mij wel delen.

Mochten je hondjes de duif inderdaad niet lusten, komt het hier bij de katten wel weer op
Door Hetty_
Miranda 1 schreef: Diana, oftewel Baileys heeft een facebookpagina gestart voor Barfers in de omgeving Utrecht.

laat het mij of Baileys maar even weten als je toegevoegd wil worden, mag ook via pb. Dan kunnen we jullie toevoegen.
Je hebt pb! :)
Door baileys
Elinea schreef: Daar ben ik geboren! :o
Ik heb je opgezocht ;-)

Enne Hetty, je gaat me toch niet vertellen dat jij ook fb hebt he...??!!!
Door Hetty_
baileys schreef:
Enne Hetty, je gaat me toch niet vertellen dat jij ook fb hebt he...??!!!
Zó oud ben ik nou ook weer niet! >:( :-*
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door