Ah op die manier. Maar stel dat ik toevallig koffie kom drinken en Gijs bij heb, kun je gewoon een consult prijs erbij rekenen misschien?
[/quote]
Dat kan ook

Moderator: Lizzy
de Meiden schreef: Aha..je hebt wat gevonden om gezellig langs te komen !!Kan ik jou weer tig keer vragen wie je ook al weer was van welke honden ook al weer![]()
![]()
eelke schreef: Kan ik jou weer tig keer vragen wie je ook al weer was van welke honden ook al weerHoe bedoel je?![]()
de Meiden schreef: Hoe bedoel je?Ja
Deed je dat vorig jaar dan, weet ik niet meer hoor..
eelke schreef: JaOh maar als je het nu weer gaat doen dan vergeet ik het nooit meer !!heb dat een paar keer aan je gevraagd inderdaad.....maar gelukkig weet je het niet meer
![]()
de Meiden schreef: Oh maar als je het nu weer gaat doen dan vergeet ik het nooit meer !!dat hoop je dat je dat niet meer vergeet![]()
vanaalst schreef: mmmm ff nagekeken..heel het spul is in mei 2011 getiterd......
vanaalst schreef: ik wil ook wel.....met 2 of 3......zou het nog zinvol zijn voor zimba?Ik zet je er pas op als ik weet dat je komt
Naomi M. schreef: Hmmm, ik zit te denken.... Duke heeft vorig jaar al zijn puppy entingen gehad. Geen rabiës en dat hoeft dit jaar ook niet. We gaan niet naar het buitenland. Dan is titeren dus eigenlijk nog helemaal niet nodig begrijp ik?Ik heb Gijs toen wel laten titeren om te checken of de entingen goed aangeslagen waren. Gijs had ook alleen de puppy entingen gehad, en toen na 1,5 jaar getiterd.
Ik wil echter wel graag die Weil enting omdat hij regelmatig echt in de bagger zit.... Kan ik het dan op dezelfde manier doen als Eelke?
kiara schreef: ik wil ook komen met de berner, van nu 3 jaar,die evt voor weil moet als tannetje dat nodig vind,maar heb ook nog een border collie van 8 jaar altijd op tijd geent zou het dan ook voor hem nog nodig zijn? heb net nl het artikel gelezen van vaccenatieschade & beleid en denk dat hij wel genoeg antistoffen heeft opgebouwt in die jaren,je kan de border collie titer laten bepalen dan weet je hoe en wat
En vanaf hoelaat is het dat je er moet zijn ,en tot hoelaat ongeveer?