Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
Vanmorgen naar de Intratuin geweest,en heb een zak zaai en stekgrond gekocht
10 ltr voor 3,99
Ze hadden ook daar de 20 liter voor 6,99,maar aan 10 ltr heb ik zat!!

Liep mij al helemaal te verlekkeren aan de eetbare tuin
Kon mij nog bedwingen om nog wat mee te nemen,ga er wel weer eens naar toe als het weer wat warmer s en blijft
Door Nynke
hannabelgje schreef: Wat hadden ze dan bij de eetbare tuin?
Ik ben ook nieuwsgierig of ze daar bijvoorbeeld al preiplantjes o.i.d. hebben  ::) ::)  binnenkort maar effies daar langs rijden, gecombineerd met een wandeling op het Sandelingen  :)
Vandaag ga ik courgettes zaaien, gewone en Patissons. Verder het opgekomen zaaigoed van vorige week naar de badkamer verhuisd, deze week wordt het toch niets buiten  :boo: :censored2:
Door Nynke
preiplantjes  :D :D :D :D  joepie !!!  Ik ga eens even kijken of ik er heel toevallig morgen of overmorgen heen kan  :P :P

Ik heb net koriander, Patissons, rode bietjes en basilicum gezaaid, allemaal binnen natuurlijk  8)
Door Roosj
Ik was bij de Boet vorige week. Het was er ijs koud, maar het stond al helemaal vol met sla, kruiden etc etc. Echt helemaal buiten waren al wat vaste planten opgekomen.

Ze waren alleen wel belachelijk duur..

Maar goed, ik zaai alles en had dus geen plantjes nodig ;)

Ik vond daar wel de mini kiwi. Daar kan ik geen zaadjes van vinden en al helemaal niets biologisch, maar dat stomme ding koste 12,50 euro  :D Dat vond ik wat te gortig ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door