Laura2004 schreef: Klinkt lekker!Ja heerlijk hé![]()
![]()

Moderator: Lizzy
Truus schreef: http://www.bibidiervoeding.nl/ Kijk hier eens over de werking van Fytomix.Kijk dat het geen calorieen heeft daar ga ik nog in mee, maar volgens mij zit er geen vitamientje in , en naar mijn bescheiden mening is het ook voor weinig dingen goed, behalve als maagvulling.
Ik geef het aan mijn honden om hun gewicht op pijl te krijgen/houden. Het heeft geen kalorieen en ik meng het met versvlees.
Bovendien is het rijk aan vitamientjes en goed voor huid/maagdarmklachten en nog veel meer doeleinden.
Op de site kun je er meer over lezen.
Ze vinden het heerlijk!
sylvia schreef: Kijk dat het geen calorieen heeft daar ga ik nog in mee, maar volgens mij zit er geen vitamientje in , en naar mijn bescheiden mening is het ook voor weinig dingen goed, behalve als maagvulling.Ik geloof dus wel in de heilzame werking maar dat is iets wat ieder voor zich moet weten.
Ikzelf zou dan toch liever groenten geven als vulling ipv ongeboren mest .
Truus schreef: Ik geloof dus wel in de heilzame werking maar dat is iets wat ieder voor zich moet weten.Maar het gaat toch niet om geloven Truus , of hoe het genoemd word.
Mijn honden doen het heel goed op Fyto en of dat nou stinkt of ongeboren mest is, ik vind het prima.
Bounty schreef: Kan ik i.p.v. een zelfgemaakte groentenprut ook fytomix/kruidenmix gebruiken?fytoprut of kruidenprut is denk ik beter .
202spots schreef: fytoprut of kruidenprut is denk ik beter .Dory raakt getraumatiseerd hier![]()
sylvia schreef: Maar het gaat toch niet om geloven Truus , of hoe het genoemd word.Ik heb het idee van dat het wel een goede werking heeft en als je kijkt op de site van BiBi, is dit dan allemaal onzin volgens jou?
Maar er zit bij mijn weten niks heilzaams aan gras en hooi, tenminste niet voor een hond.
je weet bv ook niet of je honden het net zo goed of misschien wel beter doen als je de fyto vervangt door gepureerde groenten.
Truus schreef: Ik heb het idee van dat het wel een goede werking heeft en als je kijkt op de site van BiBi, is dit dan allemaal onzin volgens jou?Ja
Truus schreef: Hoe weet jij dat zo zeker?wat eet een schaap, wat eet een schaap die naar de slacht moet, wat eet jouw hond als hij fyto eet.![]()
Truus schreef: Ik heb het idee van dat het wel een goede werking heeft en als je kijkt op de site van BiBi, is dit dan allemaal onzin volgens jou?Ik vind trouwens het verkopen van stront voor de hond gewoon een sterk kunstje van goeie marketing